  • 101. Data: 2012-01-25 00:45:21
    Temat: Re: [OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokreślony?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Animka" napisała:

    > Haracz za zakup abonamentu. Jednorazowy, na miesiąc.

    Haracz lub - jak kto woli - polisa ubezpieczeniowa dla klientów, którzy
    połakomili się na androida z cyrografem bezinternetowym. Żeby mieli czas się
    ogarnąć z tym smartfonem i nie nabili sobie kilkusetzłotowych rachunków w
    pierwszych dniach użytkowania.

    JoteR

  • 102. Data: 2012-01-25 00:57:12
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-25 01:45, JoteR pisze:

> [...]
    > ogarnąć z tym smartfonem i nie nabili sobie kilkusetzłotowych rachunków w

    To dlaczego mi nie dali tego smartfona? Skoro mi się należał za te 48 zł
    +abomanent 19 zł + anonament 19 zł ( jeszcze jeden) -z góry. A brałam
    ofertę bez telefonu :-(
    To 48 zł to internet Play online na 1 miesiąc! Niech się wypchają.

    --
    animka

  • 103. Data: 2012-01-25 01:07:16
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Animka" napisała:

    > To dlaczego mi nie dali tego smartfona? [...]
    > A brałam ofertę bez telefonu :-(

    Skoro oferta bez telefonu, to telefonu nie mogli Ci dać, ale smartfona,
    skubańcy, powinni. Ja bym reklamował. Złodzieje, złodzieje...

    JoteR

  • 104. Data: 2012-01-25 02:45:41
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-25 02:07, JoteR pisze:

    > Skoro oferta bez telefonu, to telefonu nie mogli Ci dać, ale smartfona,
    > skubańcy, powinni. Ja bym reklamował. Złodzieje, złodzieje...

    Kit im w ucho. Telefonów to ja mam w domu, więc nie będę się kłócić :-)

    --
    animka

  • 105. Data: 2012-01-25 03:53:11
    Temat: Re: O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 25 01 2012 0:30, J.F. pisze:

    > Wiesz, ludzie kuuja elektryczne szczoteczki, zupelnie nie wiem po co,
    > przeciez mozna reczna :-)

    Ale jakie to uciążliwe, trzeba pamiętać o ładowaniu aku, o wymianie
    końcówki, o kupnie pasty. Strasznie uciążliwe.

    > Mowimy glownie o uciazliwosci - i co sie dziwic ze ktos wezmie abonament,
    > ktory przez dwa lata bedzie bezobslugowy :-)

    Mówimy o braku chęci. A wtedy wszystko jest takie trudne i męczące, że
    niewykonalne.

    > A i z wykonalnoscia roznie bywa, jak ci sie zachce pojechac chocby do
    > egiptu ..

    Większe problemy pokonywałem. No ale jak się chce to można.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 106. Data: 2012-01-25 03:57:53
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 25 01 2012 0:03, yabba pisze:

    > Jak można to zrobić? Poważnie pytam.

    Bierzesz kasę i doładowujesz. Albo odwrotnie. Kolejność nieistotna.

  • 107. Data: 2012-01-25 09:28:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości
    "Animka" napisała:
> [...]
    >mieli czas się ogarnąć z tym smartfonem i nie nabili sobie
    >kilkusetzłotowych rachunków w pierwszych dniach użytkowania.

    No to po pierwsze - dobrze pisze ze regulamin jest niejasny, bo tego
    ze na miesiac to jakos nie wyczytalem, po drugie - jaki sens dawac
    taki pakiet na miesiac, po miesiacu Android nie przestanie byc
    internetozerny, rachunek do klienta wplynie, moze na nim wydrukuja
    ilosc danych, moze klient pomysli ... ale drugi miesiac juz biegnie.

    Po trzecie - kwote doliczamy do rachunku i niewielka oplacalnosc
    zamienia sie w niewielka nieoplacalnosc :-)

    J.

  • 108. Data: 2012-01-25 09:41:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-25 10:28, J.F pisze:
    > No to po pierwsze - dobrze pisze ze regulamin jest niejasny, bo tego ze
    > na miesiac to jakos nie wyczytalem, po drugie - jaki sens dawac taki
    > pakiet na miesiac, po miesiacu Android nie przestanie byc

    Taki sens, że jest to ukryta opłata aktywacyjna, tyle że abonent "coś"
    za nią przynajmniej dostaje.

    --
    Liwiusz

  • 109. Data: 2012-01-25 10:29:44
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bierzesz kasę i doładowujesz. Albo odwrotnie. Kolejność nieistotna.

    Aaa.. Myślałem, że jest sposób na bardziej zaawansowany.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 110. Data: 2012-01-25 10:35:47
    Temat: [OT] CYTOWANIE!!!
    Od: z <z...@g...pl>

    To sobie chłopaki pocytowaliście. MASAKRA :-)