  • 111. Data: 2012-01-25 12:55:00
    Temat: Re: O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości

    >Zapewne i bez żalu z Plusa strony...

    Teraz bez zalu, a potem sie zdziwia ze juz nie maja 10 mln klientow.
    I ze niby ARPU wysokie, ale zyski spadly, oplaty wzrosly ... jak to
    zarzad musi uwazac ktore wskazniki premiuje :-)

    J.

  • 112. Data: 2012-01-25 13:02:09
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    JoteR nabazgrał(a):

    > Od tej pory żona już nie chce kupować dzieciom zdrapek.
    > Woli im doładować ze swojego... abonamentu. ;->

    Ja mam prepaida od paru lat i nigdy nie kupowałem zdrapek .. wszystkie
    doładowania bez ruszania dupy z przek komputera, wchodzę do banku robię
    doładowanie i już ... po co się jebać z jakimiś zdrapkami ?? ktoś mi to
    wytłumaczy ...

  • 113. Data: 2012-01-25 13:09:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup

    >Aaa.. Myślałem, że jest sposób na bardziej zaawansowany.

    zapisac sobie numer jej karty kredytowej, uzyskac dostep do konta w
    banku (ha, ha - nie w kazdym, bo np autoryzacja przez SMS przeszkadza
    :-)), albo ... w nielicznych przypadkach mozna chyba sklonowac karte i
    skorzystac z doladowania SMS w mbanku. No chyba ze znajdziemy inny
    sposob wyslania SMS z cudzym numerem zrodlowym - a jest tego troche.

    J.

  • 114. Data: 2012-01-25 13:12:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości

> [...]
    >wszystkie doładowania bez ruszania dupy z przek komputera, wchodzę do
    >banku robię doładowanie i już ... po co się jebać z jakimiś zdrapkami

    Nie kazdy ma komputer i internet, nie kazdy ma zawsze pod reka, a i
    badz taki madry w Orange, gdzie sporo rzeczy wlacza sie kodem ze
    zdrapki/kuponu.

    J.

  • 115. Data: 2012-01-25 22:16:24
    Temat: Re: [OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokreślony?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F" napisał:

    > No to po pierwsze - dobrze pisze ze regulamin jest niejasny, bo tego ze na
    > miesiac to jakos nie wyczytalem,

    "Aktywacja całego pakietu Play Online w telefonie z limitem transmisji
    danych 3 GB następuje między godziną 00:00 a 01:00 pierwszego dnia
    pełnego Okresu Rozliczeniowego. Pakiet ważny jest do końca tego
    Okresu Rozliczeniowego"

    > po drugie - jaki sens dawac taki pakiet na miesiac, po miesiacu Android
    > nie przestanie byc internetozerny,

    Ale może przez ten miesiąc klient dojdzie, co i jak przyblokować, żeby nie
    żarło, część może nawet przeczyta instrukcję?

    > rachunek do klienta wplynie, moze na nim wydrukuja ilosc danych, moze
    > klient pomysli ... ale drugi miesiac juz biegnie.

    No cóż, kto nie chce uczyć się na cudzych błędach, nauczy się na swoich.

    > Po trzecie - kwote doliczamy do rachunku i niewielka oplacalnosc zamienia
    > sie w niewielka nieoplacalnosc :-)

    My nie doliczamy, my se przedłużamy ;-)
    Krótko mówiąc, w RePlay tego haraczu nie ma. To element napływowy płaci
    frycowe.

    JoteR

  • 116. Data: 2012-01-25 22:44:18
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał:

    > Taki sens, że jest to ukryta opłata aktywacyjna, tyle że abonent "coś" za nią
    > przynajmniej dostaje.

    Przecież tłumaczyłem to samo Animce 2 tygodnie temu, widać, ani ona, ani
    pozostali nie zrozumieli, że PLAY zrobił to celowo, żeby mieć ofertę z zerową
    opłatą aktywacyjną, a przy okazji dali za free pare giga. Polak tu lubi
    ponarzekać zamiast użyć czasem głowy.

  • 117. Data: 2012-01-25 23:15:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "JoteR" <j...@p...pl> writes:

    > bez wideorozmów

    Ktoś używa wideorozmów?

    MJ

  • 118. Data: 2012-01-25 23:31:08
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał:

    > Ktoś używa wideorozmów?

    A dlaczego nie? Wiesz, to taka GSMowa wersja SKYPE z kamerką, gdy druga strona
    nie ma komputera pod ręką.

  • 119. Data: 2012-01-26 00:15:55
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Michal Jankowski" napisał:

    > Ktoś używa wideorozmów?

    Owszem, czasami. I coraz bardziej mnie denerwuje brak możliwości (w moim
    telefonie) przełączania obrazu z przedniej kamerki na tylną - ostatecznie,
    co za przyjemność oglądania czyjegoś, często nie pierwszej świeżości, ryja.
    I vice-versa. Znacznie ciekawsze rzeczy bywają do pokazania/obejrzenia w
    tzw. otoczeniu ;-)

    JoteR

  • 120. Data: 2012-01-26 00:53:29
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-25 23:44, Tomek pisze:

> [...]
    > opłatą aktywacyjną, a przy okazji dali za free pare giga. Polak tu lubi

    Ani razu nie skorzystałam z tego free Giga (chociaż to Giga jest aktywne
    jeszcze do 9 lutego).Teraz ponownie aktywowałam internet za 5 zł w
    Orange. Starcza mi jak awaryjnie potrzebuję cos znaleźć jak mnie nie ma
    w domu i nie ma w tym miejscu Wifi.

    W Play-u wyłączylam sms-y Premiium i jak dzisiaj chciałam wysłać z tego
    telefonu sms-a na 7252 (do RFM FM) to ni diabła-nie przeszło. Więc i tak
    źle i tak niedobrze.

    --
    animka