    From: szemrany <s...@o...off>
    Subject: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Sender: n...@p...no
    <mp5qs2$e63$1@node1.news.atman.pl> <s...@n...lan>
    <mp8okc$8sf$1@node2.news.atman.pl> <msp8it$mlu$1@node1.news.atman.pl>
    <mspsn0$c93$2@node1.news.atman.pl> <mssg6t$4fu$1@node1.news.atman.pl>
    <mssktp$9n5$1@node1.news.atman.pl> <msss6u$hjj$1@node1.news.atman.pl>
    <msvaa3$15k$1@node1.news.atman.pl> <mt10d4$v8$1@node2.news.atman.pl>
    <mt16oq$t5c$1@node1.news.atman.pl> <mt18bc$8n0$1@node2.news.atman.pl>
    <mt1epk$5tj$1@node1.news.atman.pl> <mt1h49$890$1@node1.news.atman.pl>
    <mt1ipn$j70$1@node2.news.atman.pl> <mt1stc$kcv$1@node1.news.atman.pl>
    <mt1uh6$m2r$1@node1.news.atman.pl> <mt3fm8$9k8$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Sun, 13 Sep 2015 12:14:06 +0200

    On Sun, 13 Sep 2015 11:29:44 +0200, AK wrote:

    > Ty naprawde nie masz zielonego pojecia o Odrach :)
    > Tych prawdziwych z serii 1300 :)
    > Nawet nie przeczytales podanego Ci linka.

    > Tak? To napisz sobie cus w modelu tiny czy compact na 16 bit
    > i umiesc na stosie cos co ma wiecej nik 64kb.

    > A owszem. MS-DOS. Nie chodzi o MS-DOS, ale o slawetny tryb real.
    > Jak dlugo istnial na PC ?
    > Nie czasem dluzej niz dzisiejszy 'protected" ?

    > Chlopie, ten "hacking" to czysta numeryka/matma :)
    > Bez takiego "hackingu" i dzis bys sensownie nie policzyl nawet z tymi 8GM pamieci
    :).

> [...]

    Nie był jałowy, bardzo pouczający, czytam od wczoraj z dużym
    zainteresowaniem.
    Nawet mimo Waszego szczeniackiego obrzucania się inwektywami, w czym obaj
    się prześcigaliście.
    Ty rzeczywiście patrzysz z góry nieco, a z kolei Sebastian potrafi być
    arogancki i nawet chamski, z czego nie tłumaczy go nawet posiadana w danym
    momencie racja.
    Reasumując obu by się przydała odrobina pokory :-)

    Dedykuję Wam zatem słowa desideraty, szczególnie pierwszy akapit:

    http://www.desiderata.pl/

    I dziękuję za wątek, prosząc o kolejne ;-)

    --
    howgh
    szemrany