  • Data: 2015-09-12 21:50:45
    Temat: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-09-12 21:25, AK wrote:
    > A czy ja twierdzilem, ze cos unikatowego ?!

    Narzekasz że wiele rzeczy z odry obecnie się nie używa bo mlodsze
    pokolenie jest glupie. Jak widac to była bzdura.

    > To Ty twierdziles, ze na Odrze wlasciwie nie bylo nic (bo miala przeciez
    > tylko 32k pamieci:)

    Nigdzie tak nie twierdziłem. Twierdziłem że problemy z odry niewiele
    róznią sie od problemow z małych systemów procesorowych. Małe zasoby
    zmieniają sposob myślenia.

    > albo, ze bylo to badziewiaste/"hackerskie sztuczki".

    Sam jedną przed chwila opisałes w innym poscie o specjalnym algorytmie
    który wiedział jak sprytnie celowac w pamięc żeby nie wyrzucalo na
    pamięc masową. Hacking.

    > Moze uniktowym bylo tylko to, ze > 90% tego co dzis jest "powszechnie w
    > necie dostepne"
    > (i to w wiekszosci w niezmienionej do dzis postaci) powstawalo wlasnie w
    > czasach, dla i na tych
    > starych Odrach czy innych IBM360 (Bo przeciez trudno uwazac za "rozwoj" czy
    > "zmiane technologiczna" zwykla traslacje np z Fortranu->C (typiu
    > CobaltBlue czy chocby f2c)

    Świetnie że powstało. I co z tego? Dyskusja nie dotyczy tego że ktoś
    twierdzi że sortowanie wynaleźli chłopi na Kaukazie koło 2013 roku.
    Obawiam się że znowu dyskutujesz sam ze sobą.