    From: Pit <n...@s...lonestar.org>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?
    Date: Wed, 29 Jul 2015 14:12:33 +0000 (UTC)
    <s...@n...lan> <mou9rd$ha3$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    <mp2s2s$be7$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <mp5qs2$e63$1@node1.news.atman.pl> <s...@n...lan>
    <mp8okc$8sf$1@node2.news.atman.pl> <s...@n...lan>
    <1nijznlm13r83.12ovwfiylx2wx$.dlg@40tude.net>
    <s...@j...net>
    <1...@4...net>

    Dnia 29.07.2015 szemrany <s...@o...off> napisał/a:
    > Możesz się nie zgadzać, ale:
    > a) pieniądz idzie natychmiast, bo każdy z tych pośredników ma rachunki we
    > wszystkich obsługiwanych bankach i klient robiąc przelew z np. ING na PKO
    > robi de facto do ichniego ING, a oni ze swojego PKO do odbiorcy docelowego
    > - online.

    Tak, jasne, operator takich systemów płatności trzyma sobie po prostu
    zamrożoną kase na kontach (jeśli ja wpłacam na ING powiedzmy 500PLN, to ten
    operator musi mieć 500PLN "wolnej gotówki" na koncie PKO aby móc Ci od razu
    wypłacić). W praktyce jest tak, że Ty dostajesz od razu info, że ja
    wpłaciłem, ale kasę na koncie w PKO "zobaczysz" dobiero gdy przejdą
    Elixiry.

    > b) kompletnie mnie czy Kowalskiego jako klienta nie obchodzi mechanizm
    > działania tylko efekt, robię przelew i po 15 sekundach jest u odbiorcy na
    > koncie. Koniec tematu. Wszyscy zadowoleni.

    Nie, przelew nie jest po 15 sekundach. Po 15 sekundach jest tylko
    informacja, że Ty wpłaciłeś kasę.