  • Data: 2015-07-24 13:05:24
    Temat: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-07-24 12:57, Stachu 'Dozzie' K. wrote:
    > Co niby? Zakup systemu informatycznego? _Zakup_? Od kiedy _zakup_ jest
    > zagadnieniem technicznym?

    *Sworzenie* systemu. On nie jest gotowy więc nie można go kupić. Można
    go *stworzyć* co generuje masę aspektów technicznych. To czy jest
    robione rękami pracowników IT urzedów czy outsourcingiem do Indii to
    jest sprawa drugorzędna.

    > Znowu wracamy do kwestii de facto oligopolu. Tam naprawdę nie musi być
    > uzasadnienia _technicznego_, wystarcza _ekonomiczne_.

    Ekonomicznego nie ma. Szukam go od dłuższej chwili. Baza danych za
    100mln zł. Dlaczego to jest najtańsza oferta? A znając życie pomnozymy
    ją ze 3x po czym okaże się za 10 lat że system jest przestarzały. Jak mi
    ktoś uzasadni tą kwotę *techicznie* to nie bedę miał idiotycznych mysli
    o mafii informatycznej w tym kraju.

    > Pewnie podołałaby, tylko nie ma warunków wystartować na takim rynku.

    Jakie specjalne warunki trzeba spelnić?