  • 31. Data: 2010-07-18 14:29:57
    Temat: Re: [OT] Czy sa jakies przeciwskazania, zeby nie wchodzic w Ultimate
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    news:i1uc4h$bgd$1@mx1.internetia.pl...
    > Uhm, analogicznie jak "uzyskanie (bez zgody osoby uprawnionej) dostepu do
    > cudzego konta w banku internetowym w celu osiągnięcia korzysci majatkowej".

    kopiuja te pieniadze czy zabieraja jedyna wersje oryginalow?

    > PLONK matołku

    skoro za trudne do zrozumienia to zatkaj sobie uszy :D

  • 32. Data: 2010-07-18 16:09:20
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sun, 18 Jul 2010 15:27:12 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > "Michal Kawecki" <k...@o...px> wrote in message
    >
    > ja nie slyszalem o wygranym, a nawet o zadnym,

    A o procesach za nielegalne/niezgodne z licencją użytkowanie
    oprogramowania słyszałeś?

    > wiec to niespecjalny
    > argument, prawda?

    Tylko taki argument mógłby jednoznacznie rozstrzygnąć o zgodności lub
    niezgodności tej licencji z polskim prawem. A do tego czasu należy
    przyjąć, że jest ona zgodna, bo nic nie świadczy o tym że jest inaczej.

    Zaznaczam, że jest to wyłącznie moja prywatna opinia.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 33. Data: 2010-07-18 17:20:12
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    > A o procesach za nielegalne/niezgodne z licencją użytkowanie
    > oprogramowania słyszałeś?

    procesie w ktorym uzytkownik oema byl pozwany za to ze to nie box?

    nielegalne to jedna sprawa, jasno ujeta w KK, ale proces cywilny
    za oprogramowanie niezgodne z licencja (w przypadku osoby fizycznej)?
    nie spotkalem sie NIGDY (jak ktos slyszal to niech sie podzieli)

  • 34. Data: 2010-07-18 19:49:12
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sun, 18 Jul 2010 18:20:12 +0100, m4rkiz napisał(a):

> [...]
    > za oprogramowanie niezgodne z licencja (w przypadku osoby fizycznej)?
    > nie spotkalem sie NIGDY (jak ktos slyszal to niech sie podzieli)

    http://forum.prawnikow.pl/Prosba-o-pomoc-2-windowsy-
    kosm-t84134.html&hl=windows
    http://forum.prawnikow.pl/nielegalne-oprogramowanie-
    t76380.html&hl=windows
    http://forum.prawnikow.pl/Legalnosc-t79156.html&hl=w
    indows
    http://forum.prawnikow.pl/Nielegalny-windows-to-pase
    rstw-t68783.html&hl=windows
    http://forum.prawnikow.pl/Nielegalne-oprogramowanie-
    t37995.html&hl=windows
    http://forum.prawnikow.pl/kradziez-oprogramowania-a-
    waru-t29584.html&hl=windows

  • 35. Data: 2010-07-18 20:10:52
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 18-07-2010 o 21:49 Michal Kawecki napisał na pl.comp.pecet:

> [...]

    Tak czytam i się zastanawiam.. Czy Ty na pewno widzisz różnicę między
    pirackim oprogramowaniem, a licencją niezgodną z OEM/BOX ?

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 36. Data: 2010-07-19 06:03:29
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    RadoslawF pisze:

    > I to powinna być obowiązująca wykładnia w temacie używania
    > takiej czy innej wersji tego systemu. :-)
    >

    > Pozdrawiam

    a mnie sie wydawało ze zgodnie z polskim prawem, _kupując_ lub
    _używając_ produkt (usługę) zgadzasz sie na warunki używania, nawet
    jeśli są debilne i niekorzystne. (chyba ze _warunki_ łamią jakieś prawo)

    Jeśli Wam sie system nie podoba to piszcie do autora programu (który to
    program jest Wam niezbędny do szczęscia), zeby wydał wersje na inny
    system. no chyba ze _musicie_ mieć antywirusa. wtedy nie piszcie.

    ToMasz

  • 37. Data: 2010-07-19 07:35:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-19 08:03, Użytkownik ToMasz napisał:

    > a mnie sie wydawało ze zgodnie z polskim prawem, _kupując_ lub
    > _używając_ produkt (usługę) zgadzasz sie na warunki używania, nawet
    > jeśli są debilne i niekorzystne. (chyba ze _warunki_ łamią jakieś prawo)

    Widać zapomniałeś że pewne warunki małomiękkiego łamią nasze prawo.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2010-07-19 11:21:05
    Od: ref <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-19 09:35, RadoslawF pisze:

    > Widać zapomniałeś że pewne warunki małomiękkiego łamią nasze prawo.
    Które punkty, której licencji, które paragrafy.
    Albo konkret, albo nie pieprz bez sensu.

  • 39. Data: 2010-07-19 11:27:25
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "ToMasz"

    >a mnie sie wydawało ze zgodnie z polskim prawem, _kupując_ lub
    >_używając_ produkt (usługę) zgadzasz sie na warunki używania, nawet
    >jeśli są debilne i niekorzystne. (chyba ze _warunki_ łamią jakieś prawo)

    Masz rację, ci się wydawało. Sytuacja prawna tzw. shrink-wrap agreements
    nie jest taka oczywista.

    --

  • 40. Data: 2010-07-19 13:48:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-19 13:21, Użytkownik ref napisał:

    > Które punkty, której licencji, które paragrafy.
    > Albo konkret, albo nie pieprz bez sensu.

    Na temat odsprzedaży i na temat kopii bezpieczeństwa.