  • 111. Data: 2012-06-27 19:25:50
    Temat: Re: Co kieruje lud?mi?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jadryś" napisał:

    > "Daje" robiąc z Ciebie niewolnika.

    Niewolnika czego? Dobrej taryfy?
    Mam zapłacić kilkaset zł za potencjalną możliwość przeniesienia się w każdej
    chwili do innego operatora na znacznie gorsze warunki? Jaki w tym interes?
    To ja wolę mieć lepsze warunki i kilkaset zł w kieszeni na czekoladę dla
    osłodzenia sobie ciężkiego życia "niewolnika".

    JoteR

  • 112. Data: 2012-06-27 19:30:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-06-2012 12:51, jadryś pisze:
    > A kto tu wspominał 600zł i używanym aparacie. Wystarczy dobrze poszukać
    > a idzie nabyć nówkę za około 400 złociszy. Jedyny minus to taki że przy
    > używaniu go nikomu nie zaimponujesz.

    Acha, pewnie jeździsz co najwyżej 126p, bo zgodnie z wlasnymi zasadami
    nie kupisz nic lepszego aby nie imponować.

    --
    Pozdr.

  • 113. Data: 2012-06-28 19:35:30
    Temat: Re: [OT] Co kieruje ludźmi?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Ghost" napisał:

    > Dlaczego nakazujesz innym co maja robic?

    No, to chyba podstawowe narzędzie w procesie wychowywania dzieci? Bo w tym
    kierunku wszak skręcił wątek. A ja tylko grzecznie podpowiadam nazwę
    odpowiedniej do tego grupy. Co w tym niejasnego?
    A kolega wątkopodawca słusznie uczynił, że dorzucił się do wymarzonej przez
    córkę zabawki. A że to akurat iPhone? Może jej ten gadżet nie skrzywi, nie
    każdy pszemoleje na starość.

    JoteR

  • 114. Data: 2012-06-29 09:56:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > No, to chyba podstawowe narzędzie w procesie wychowywania dzieci?

    1. Nie.
    2. Wychowujesz tu jakies dzieci?

  • 115. Data: 2012-06-29 10:22:21
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Ghost" napisał:

    > 2. Wychowujesz tu jakies dzieci?

    *Tu* nie, dlatego powtarzam dla mniej rozgarniętych, w tym ciebie:
    "Ja bardzo proszę won z tą katechezą na pl.soc.dzieci"

    JoteR

  • 116. Data: 2012-06-29 11:00:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > *Tu* nie

    A jednak uzasadniasz stosowaniem wyimaginowanych narzedzi do wychowania
    dzieci czyny, ktorych sie tu dopuszczasz.

  • 117. Data: 2012-06-29 15:52:34
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-27 18:15, marcin pisze:

    > moj telefon rozni sie chyba sporo od smartfonow. uzywam solida 2710
    > wiec sobie wygoogluj. wiekszosci funkcji i tak nie uzywam, ale byl to
    > wtedy jedyny telefon z norma IP67 dlatego go kupilem.

    Używałem kiedyś też takiego telefonu. Jednak teraz z zwykłej ciekawości
    kupiłem dotykowa. Całą jego zaletą jest to, dla czego inni kupują
    smartfony.. czyli systemu operacyjnego.

  • 118. Data: 2012-06-29 15:53:06
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-27 19:30, DoQ pisze:

    > Acha, pewnie jeździsz co najwyżej 126p, bo zgodnie z wlasnymi zasadami
    > nie kupisz nic lepszego aby nie imponować.

    Tak dla Twojej wiadomości, już od końca lat 80tych jeżdżę Fordem
    Mustangiem. Nie chodziło tu o jakiś tani szpan, tylko o to że nie mogłem
    sobie pozwolić na to żeby fiacik 126p popsuł mi się gdzieś w górach
    Rumunii, czy innym miejscu w Europie.

  • 119. Data: 2012-06-29 15:53:15
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-27 19:25, JoteR pisze:

> [...]
    > tym interes? To ja wolę mieć lepsze warunki i kilkaset zł w kieszeni
    > na czekoladę dla osłodzenia sobie ciężkiego życia "niewolnika".

    Tych co Cię ubezwłasnowolnili swoją ofertą, brak niezależności w
    postępowaniu można zdefiniować jako niewolnictwo.

  • 120. Data: 2012-06-29 18:29:29
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jadryś" napisał:

    > Tych co Cię ubezwłasnowolnili swoją ofertą, brak niezależności
    > w postępowaniu można zdefiniować jako niewolnictwo.

    Zapewniam cię, że ONI (cholera, znowu są jacyś ONI) wcale mnie nie
    ubezwłasnowolnili, gdyż ja *dobrowolnie* podpisałem z NIMI (ONI są wszędzie)
    umowę na czas określony, znając dokładnie warunki owej umowy, które mi
    odpowiadały. Na czym zatem polega ów "brak niezależności"?
    BTW: podpisałem też umowę na czas określony z Vectrą na Internet i TV,
    kiedyś też z bankiem na kredyt samochodowy, ostatnio na jakąś lokatę. I
    teraz szok: podpisałem umowę z pracodawcą na czas nieokreślony! To dopiero
    jest niewolnictwo! I to na jaką skalę!

    JoteR