  • Data: 2011-05-08 14:19:33
    Temat: Re: [OT] Atmega FAT karta SD
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Bo uzywales juz wersji 3 i pozniejszych.

    Używałem 2 i 3, późniejsze to już mniej intensywnie. 1 -- nie pamiętam,
    może na jakiejś dyskietce z programem miałem jego pliki startowe.

    > MS-DOS 1.0 to byla dosc wierna kopia CP/M.

    Ale on był jednak dość krótko. I chyba jednak shell (command.com) był
    przyjemniejszy od tego, co widziałem w CP/M. Ale to być może kwestia
    przyzwyczajenia.

    > Musialbys sie w kontekscie odpowiedniego roku pytac.

    Niech będzie nawet jedna liczba -- wszystkie wyprodukowane w całej
    historii. Albo dane z roku, w którym proporcje były najkorzystniejsze
    dla profesjonalistów i niekorzystne dla "profesjonalistów".

    > Troche inne produkty. Marketing tez byl calkiem inny.
    > Widac lepszy, bo przetrwali - choc cienko z nimi bylo finansowo.

    Całkiem inne produkty -- Macintosh (Classic) w ogóle nie był sprzedawany
    jako "komputer" (tylko jako sprzęt biurowy nazwany macintoshem). A co tu
    dopiero mówić o takich strasznych i nic nie mówiących określeniach jak
    "system operacyjny". Commodore próbował zaistnieć adresując ofertę do
    hobbystów, których kręciły abstrakcje sprzętu i dzielenie bibliotek.
    To się nie mogło udać.

    --
    Jarek