  • Data: 2011-05-08 14:47:09
    Temat: Re: [OT] Atmega FAT karta SD
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marek Borowski napisał:

    > Nie hardware, tylko procesor. Kto programowal w asemblerze x86 i m68k
    > ten wie o co chodzi.

    Ja programowałem wyłącznie w asemblerze x86, więc wiem jedynie w połowie
    o co chodzi. Ci co mieli wiedzę komplementarną do mojej (programowali
    tylko w m68k) albo całościową (programowali w jednym i w drugim),
    z pewnością kupili sobie Amigę. Mieli więc prościej i piękniej. Na co
    tu narzekać?

    --
    Jarek