  • 51. Data: 2012-04-26 14:14:11
    Temat: Re: OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail y...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jezuuuu - CO TO ZA KRAJ !!!!!!!!!
    >
    > co się porobiło z tej Polski!

    pytanie do oszukanych: zgłosiliście na policję?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 52. Data: 2012-04-26 15:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@y...org napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Robi. Ta firma wysyła swoje oszukańcze reklamy tym, co są na tyle
    > naiwni, że to czytają. Czyli mnie to nie dotyczy.
    > On wysyła swoje fobie wynikłe z problemów z czytaniem tutaj, więc,
    > niestety, dotyczy mnie to osobiście.
    > Proste, prawda?

    Powstaje pytanie:
    Czy takiej "firmy" nie należałoby tępić nawet wtedy, jeżeli sami jesteśmy
    zbyt ogarnięci aby skorzystać z takiej idiotycznej oferty.
    Kiedyś powiedziałbym - co mnie to obchodzi.

    Ale ostatnio moja babka podpisała umowe z mni telecom, bo telekomunikacja
    niefdługo przenosi się do Francji i będzie miałą dużo droższe usługi bo w
    euro...

    Reasumując - może, pomimo tego, jak cię denerwuje zdenerwowanie
    wątkotwórcy, pomóc, zamiast pokazywać jaki to on głupi a ty fajny, bo ty
    wiesz, a on nie wiedział i dodatkowo źle kierunkuje swoje działania.

    Bo potem jest tak, że każdy twierdzi, że rząd zły, że tylko siękłucą
    zamiast merytorycznie dyskutować, ale jak przychodzi przenieść te mądre
    rady kilka piter niżej, to okazuje się, że jendka przypierdolić zamiast
    pomóc wyzwala adrenalinkę i jest fajnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 53. Data: 2012-04-26 15:10:31
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 13:00:03 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Powstaje pytanie:
    > Czy takiej "firmy" nie należałoby tępić nawet wtedy, jeżeli sami jesteśmy
    > zbyt ogarnięci aby skorzystać z takiej idiotycznej oferty.
    > Kiedyś powiedziałbym - co mnie to obchodzi.

    Tęp. Złóż skargę do UOKiK a nie jęcz w usenecie, bo to do niczego nie
    prowadzi.

    > Ale ostatnio moja babka podpisała umowe z mni telecom, bo telekomunikacja
    > niefdługo przenosi się do Francji i będzie miałą dużo droższe usługi bo w
    > euro...

    o.. serio? Skąd te rewelacje, drogi Watsonie? Z Bravo Girl?

> [...]
    > rady kilka piter niżej, to okazuje się, że jendka przypierdolić zamiast
    > pomóc wyzwala adrenalinkę i jest fajnie.

    No właśnie.. zamiast złożyć skargę, jęczą jak stare baby w usenecie, a inne
    zrzędy jeszcze ich bronią.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 54. Data: 2012-04-26 18:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@y...org napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Tęp. Złóż skargę do UOKiK a nie jęcz w usenecie, bo to do niczego nie
    > prowadzi.

    drogi Waldku
    W jedny z poprzenich postów zwracasz uwagę, że ktoś się niegrzecznie
    odzywa.
    I słusznie.
    Skąd zatem określenia typu "nie jęcz" stosowane przez ciebie w dyskusji?

    > o.. serio? Skąd te rewelacje, drogi Watsonie? Z Bravo Girl?

    ?
    Naprawdę nie zrozumiałeś?
    Przecież nie pisze, że tak będzie, tylko ze sprzedawca mni telecom wcisnął
    babic takie kity, Żeby tylko podpisała umowę. Sorry, sądzilem, że to
    oczywiste.
    I teraz można:
    - powiedzieć babaci, że jest głupia.
    - uświadomić babcię
    - pomóc babci złożyć skargę na sprzedawcę.
    Z twojego podejscia do tematu wywnioskowałem, że twoją reakcją byłoby
    "głupia c...", dlatego rozpocząłem dyskusję.

    > No właśnie.. zamiast złożyć skargę, jęczą jak stare baby w usenecie, a
    > inne zrzędy jeszcze ich bronią.

    Wybacz, ale mam wrażenie, że gro tego "jęczenia" to jednak twoje wpisy.
    Nie jęcz ;-). Pzecież możesz:
    - mrytorycznie pomóc
    - nie brać udziału w dyskusji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 55. Data: 2012-04-27 10:15:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" jn42mm$9ba$...@i...gazeta.pl

    > także dałem się naciągnąć
    > ale zaraz uderzyłem do operatora usługi
    > był to avantis

    I co uzyskałeś?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 56. Data: 2012-04-27 10:20:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" jnb476$bgq$...@i...gazeta.pl

    > A kim jest ten co broni wyłudzającego procederu?

    Wspólnikiem oszusta.

    > No dobra. Inaczej :-)
    > Ten co w wysublimowany, inteligentny :-)sposób marginalizuje popełnienie
    przestępstwa a WYOLBRZYMIA niedoczytanie drobnego druczka
    > na fafnastej stronie.
    > Chociaż tutaj akurat każdy prokurator by się nie zastanawiał tylko oskarżył o
    wyłudzenie.

    A co można powiedzieć o operatorze GSM, który
    zezwala na pobieranie opłaty za przychodzący SMS?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 57. Data: 2012-04-27 10:38:07
    Od: z <z...@g...pl>

    > A co można powiedzieć o operatorze GSM, który
    > zezwala na pobieranie opłaty za przychodzący SMS?

    Że nie dba o klienta? Delikatnie mówiąc.
    Coś takiego powinno być włączane na życzenie.
    W cennikach nigdzie nie ma takiej usługi.
    Są smsy, minuty, bajty i podane ich koszty.

  • 58. Data: 2012-04-27 12:56:12
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > A ja protestuję nazywanie "takimi samymi kłamstwami" niezauważenie
    kruczka,
    > że wysyłają sms-y nie od razu po podaniu numeru telefonu, ale po wysłaniu
    > sms-a. Jednak tu i tak nie podoba mi się zasada że trzeba płacić za sms
    > który przychodzi, w tym akurat przypadku zamawia się go sms-em, a w innym?
    > Trzeba zdemaskować oszustów.

    ciekawe jak sciągną pieniądze z karty kupionej w kosku za 5zł :)

  • 59. Data: 2012-04-27 15:36:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" jndlth$bhe$...@i...gazeta.pl

    > Że nie dba o klienta? Delikatnie mówiąc.

    Bardzo delikatnie.

    A co o operatorze, który pod prawym przyciskiem w Nokii
    pozwala umieścić JEDYNIE skrót do płatnej usługi
    internetowej TeDebile? Kiedyś w Nokiach można tam
    było podstawić coś użytecznego -- na przykład kalkulator...

    I jakkolwiek wYłączam ,,dane pakietowe'', one nadal funkcjonują...

    Matka przedłużyła umowę -- dostała taką właśnie komórkę,
    w której przez nieuwagę można skorzystać z dobrodziejstwa ;)
    internetu na mikroekranie a przy okazji kupiła (niestety z moją
    aprobatą -- przyznaję) starter, o którym piszę. Zanim dotarliśmy
    do domu, ubyło zł 1.45 choć do tamtej pory ani SMS nie przybył,
    ani żadne połączenie nie zostało nawiązane.

    > Coś takiego powinno być włączane na życzenie.

    Na wyraźne żądanie klienta!!!

    Była kiedyś taka usługa -- dzwonienie na koszt odbiorcy,
    ale wówczas wyraźnie pytano odbiorcę o to, czy chce płacić
    za rozmowę. W tym świecie (TeMebile) zapomniano o przyzwoitości.

    Ja klientem Ery/TeMobile nie będę już nigdy z własnej woli,
    ale inni jakoś godzą się na okradanie...

    Pamiętam, że sprzedawca uśmiechał się tak, jakby sprzedawał nam jakąś
    puszkę pandory. Zastanawiałem się wtedy, co ukrywa się w telefonie lub
    w starterze. To, co ukrywa się w telefonie odkryłem niemal natychmiast,
    zaś o płatnych SMSach przychodzących czytam na grupie a o znikających
    pieniądzach przekonałem się w kilka godzin po uruchomieniu startera...

    A najsmutniejsze jest to, że:

    -- Era okradała ojca na SMSach
    ojciec nie umiał wysyłać SMSów
    SMSy były słane tak gęsto (często),
    że człowiek nie dałby raczej ;) rady w ich słaniu

    kosztowało to chyba setki złotych

    -- matkę Era okłamała w rozmowach za jeden grosz

    kosztowało to matkę dziesiątki złotych

    -- mnie, sprzedając mi komputer niezgodny z załączoną specyfikacją

    kosztowało to Erę rozpoczeciem opakowania na koszt Ery
    (ale jak znam Erę -- odbiła sobie, okradając ojca)

    -- mnie
    dając mi głupie dowcipy płatne
    (oczywiście niechciane i niezamawiane;
    nawet był kłopot z ich wyłączeniem)
    ciekawie ustawiając okres rozrachunkowy
    (choć nie wykorzystywałem nawet 25% minut abonamentowych,
    jednak zapłaciłem ze 20 złotych nadmiarowo za pierwszy okres)
    źle przenosząc numer z Plusa (natychmiast, zamiast z zachowaniem
    okresu wypowiedzenia)

    > W cennikach nigdzie nie ma takiej usługi.
    > Są smsy, minuty, bajty i podane ich koszty.

    I czasami jest mowa o tym, że za odbieranie rozmów
    można dostać jakieś minuty czy grosze...

    -=-

    TeMobile/Era to firma złodziejska!!! O tym przekonałem się wielokrotnie.

    Nic, tylko wysyłać ludziom SMSy!!! Tym razem Era płaci niejako z własnych
    pieniędzy, choć wątpię, aby z zapłaconych 5 złotych została dla mnie choć
    jedna sekunda na połączenie.

    -=-

    Mam teraz numer w mBanku -- tam SMS głoszący o wygranej nie dochodzi w ogóle.
    Można powiedzieć jakoś tak:

    mBank wprawdzie kradnie, ale w zestawieniu z Erą jest święty, bo kradnie
    dosłownie grosze i nie daje minut za płacenie kartą kredytową; karta
    z tego właśnie powodu poszła pod nóż; mBank nowym klientom daje sporo
    za to, aby otworzyli KK

    Aż strach pomyśleć, co by było, gdyby mi ktoś nocą przysłał masę
    płatnych SMSów na numer z nagłówka postu w czasie, gdy byłem
    jeszcze klientem Ery...

    -=-

    Jest rzeczą oczywistą, że Era kradnie.
    A jednak jest ,,instytucją'' poważaną w tym dziwnym kraju.

    Co z tego, że ktoś ostrzega, iż odebranie jego SMS jest
    płatne, skoro era nic nie mówi o tej płatności? Czy ja
    zawieram umowę z Erą, czy z kimś obcym? Rośnie nowe
    pokolenie gówniarzy-biznesmenów.

    A na domiar złego to pokolenie ma swoich popleczników wśród
    ludzi na tej grupie. Czy środowiska komórkowe są aż do tego
    stopnia powiązane z kryminałem?

    -=-

    Każde moje otarcie się o Erę pokazuje mi, że Era/TeMobile jest złodziejską firmą.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 60. Data: 2012-04-27 15:57:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek Godel" nwu4rs51vd35$....@l...institute.com

    > A co w tym takiego niemożliwego?

    Więc co w tym dziwnego, że do Ciebie przyjadę wypożyczonym samochodem
    w drogiej wypożyczalni, zatrzymam się w drogim hotelu, zjem w drogiej
    restauracji itd... A za wszystko zapłacisz Ty ze swego telefonu -- bo
    do Ciebie przyjeżdżam. :)

    OK?!??!?!

    -=-

    Gdy cyfrowe komórki startowały, pewien człowiek (dziś zacny doktor, albo
    i profesor) zapowiedział mi (na wieść o tym, że mam komórkę Plusa) wysłanie
    SMSa do mnie. Zapytałem go, czy odbiór SMSa jest płatny. Powiedział, że
    trzeba być chyba głupim (niewyspanym?), aby uznać, że za odbiór SMSa
    można płacić.

    Nawet usługi roamingu są (były) zwykle wyłączane, aby ludzie nie płacili
    niepotrzebnie za niechciane rozmowy przychodzące. Ale o tym, że za takie
    rozmowy trzeba dopłacać, cenniki mówią wyraźnie a usługę zwykle trzeba
    (trzeba było?) aktywować świadomie. Tu jest ,,prościej''.

    -=-

    Najwyraźniej państwo polskie chyli się ku upadkowi, skoro
    w narodzie (co widać na grupie) jest społeczne zezwolenie
    na okradanie w majestacie prawa.

    Ciekawe, czy Era czerpie swych pracowników wprost z kryminału, czy jakoś inaczej ich
    werbuje...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'