  • 61. Data: 2012-04-27 16:01:24
    Temat: Re: OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek Godel" d3xww66n79bq$....@l...institute.com

    > Kto zamawia, ten płaci.
    > Jak ci przywiozą pizzę, to też mówisz, że nie zapłacisz, bo to oni
    > przywieźli?

    Nie zamawiałem niczego -- a pieniądze zeszły.

    Nigdzie nie dzwoniłem, nic nie odebrałem itd...
    ,,wykręciłem'' numer do siebie, ale nie odebrałem, a jedynie
    na swoim wyświetlaczu sprawdziłem, że to ja dzwonię sam do
    siebie z innego numeru.

    Podano mi ceny SMSów wychodzących i ceny rozmów wychodzących, ale
    nie podano mi cen SMSów przychodzących. Co więcej -- w billingu
    nie ma mowy o tym, na co zabrano pieniądze.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 62. Data: 2012-04-27 16:23:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Yerine Ictimai" 8...@v...goog
    legroups.com

    > Wszystkim pokrzywdzonym powinni wracać po iPadzie. Ale ich oszustwo nie
    > różni się od spamu nigeryjskiego, mówią że coś dadzą a wyłudzają pieniądze,

    : Jezuuuu - CO TO ZA KRAJ !!!!!!!!!

    : co się porobiło z tej Polski!

    Morderca i złodziej, Jerzy Kopani tworzy wydział prawa w Białymstoku,
    aby wychować swoich prawników broniących go przed sprawiedliwością.
    Jan Paweł II, odpowiedzialny za mordowanie i gwałcenie dzieci
    (podopiecznych księży) przez księży został uznany za świętego.

    Kopania (profesor uniwersytetu) będąc ateistą jest zatrudniony
    jako nauczyciel akademicki w Katedrze Teologii Katolickiej
    i naucza, że nie ma prawdy i nie ma Boga.

    To taki właśnie kraj.

    Niekarane zło rozrasta się.

    Bank (gówniara zatrudniona w Eurobanku -- szefowie EB byli innego
    zdania niż ich pracowniczka) nalicza opłaty za niechciane usługi
    bankowe i straszy BTE!

    I na grupie ,,bankierów'' też znajdują się obrońcy złodziejstwa.
    To taki właśnie kraj.

    Albo w tym kraju wkrótce odsunięci zostaną od władzy ludzie
    uczciwi_inaczej (jak Kopania czy biskupi wybielający morderców),
    albo za jakiś czas będzie tu zupełne bezprawie.

    Lekarka (parę lat) leczy astmę za pomocą antybiotyków, aptekarka
    sprzedaje lekarstwa niezgodnie z zaleceniem lekarza zapisanym na
    recepcie (sprzedała mi inną (śmiesznie niską) dawkę -- skorygowała
    zalecenie lekarza, uznając, iż lekarz myli się, :) a lekarz, aby dać
    tę dawkę, przeprowadził badanie mnie, w tym i zlecił badanie krwi) itd...

    W ogóle to taki ciekawy kraj, gdzie wódkę i papierosy sprzedają bez
    recept 24 godziny na dobę, lecz witaminy B1 -- nie można bez recepty
    kupić... A na receptę też można dostać tę witaminę w śmiesznie niskiej
    dawce -- gdyż aptekarka troszczy się o zdrowie pacjenta...

    To taki kraj. To kraj, w którym okazuje się miłosierdzie zbrodniarzom
    i jednocześnie wiesza się bohaterów. Za ileś lat uczniowie (rzekomi
    prawnicy) Kopani powieszą kolejnego Fieldorfa. A ci, którzy popierali
    mordercę (Kopanię) będą lali rzewnie łzy nad szubienicą tego kolejnego
    Fieldorfa, skrzętnie zabierając dobytek tegoż...

    http://pl.wikipedia.org/wiki/August_Emil_Fieldorf

    Na razie ekonomiści Szabłowskiego każą sobie płacić za to, czego klient banku nie
    zamawia...

    Alot zmarnował masę szmalu w ZUSie, ale że był zasłużonym działaczem
    Solidarności -- podatnicy polscy zapłacili za Alota... A teraz dziwimy
    się, że Europa nie chce lać szmalu na marnowanie i nazywa Polaków łapówkarzami...

    -=-

    Jeśli dalej tak pójdzie, być może i u nas doczekamy się ukraińskiego metra...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 63. Data: 2012-04-27 16:29:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" 2...@b...poznan.pl

    > pytanie do oszukanych: zgłosiliście na policję?

    Ja nie -- bo mam kłopoty z nogami. BTW -- lekarza, który
    pięć lat temu uratował te kolana przed obcięciem, sąd
    białostocki zawiesił w prawie wykonywania zawodu lekarza...

    Za kilka dni będę mógł chodzić i zapewne udam się do Ery.
    Na policję chyba nie -- bo za mała to kwota, na dodatek
    Era okradła ze swoich pieniędzy. Na razie na koncie
    jest 12.40 -- ciekawe, kiedy Era przystąpi do kontynuowania tego okradania...

    -=-

    Ja zarabiałem pieniądze od dziecka. Miałem kilka lat, gdy zacząłem zarobkowo
    pracować.
    Dziś w Polsce najwyraźniej ludzie wolą kraść niż pracować. :)

    Ciekawe, czy złodziej, aby otrzymać rozgrzeszenie w czasie
    spowiedzi świętej, musi coś dać na tacę z tego, co ukradł...

    -=-

    IMO wysiłek przodków walczących o niepodległość Polski pójdzie
    na marne i Polska zniknie z politycznych map świata jako państwo
    a zostanie tylko jako kraina... Może jako rezerwat...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 64. Data: 2012-04-27 16:34:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zdumiony" jn4695$jat$...@i...gazeta.pl

    > "zwycięży gracz, który udzieli najwięcej prawidłowych odpowiedzi! Nie ma żadnych
    dodatkowych kosztów. "
    > nie ma kosztów?
    > Będziesz otrzymywać 3 treści do pobrania tygodniowo w cenie 6,15zł za sms
    > czyli każdego tygodnia 20 zlotych
    > Okazuje się że jednak są koszty. Najbardziej nie odpowiada mi to że nie płąci się
    sms-em ale trzeba specjalnie wypisywać się z
    > tego.

    A znasz bezpłatny sposób wypisania się z tego?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 65. Data: 2012-04-27 17:47:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zdumiony" jn46th$l8q$...@i...gazeta.pl

    > Na początku jest wyraźna informacja: "Gratulacje wygrałeś"
    > co może sugerować że JUŻ się wygrało a nie dopiero trzeba
    > byc najlepszym z graczy a i tak ponieść koszty, więc yurmobile
    > jest winne iPada każdemu kto weźmie udział w tej "zabawie".

    Ale obrońcy (nie wszyscy?) złodziei widza to inaczej:

    Ciebie wiąże to, co tam napisano (albo i nie napisano)
    złodzieja nie wiąże

    Złodziej wziął na mocy prawa, które Ciebie obowiązuje, ale jego nie obowiązuje.

    -=-

    Tacy prawnicy (jak obrońcy złodziei) powinni być ścinani na pniu.
    (mogą pasać krowy -- o ile zdołają pasać)

    Jeśli będzie inaczej -- za jakiś czas rabunki będą na porządku
    dziennym a Polska stanie się oazą (azylem) zbrodniarzy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 66. Data: 2012-04-27 17:54:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" jn4fcr$jdp$...@i...gazeta.pl

    > Rzucasz się strasznie. JEden taki facet, pomyślał i zarządał wydania wygranej. I
    wiesz co? Sąd mu przyznał racje. Może
    > przestaniesz walić bez sensu w klawisze i zaczneisz dochodzić swoich praw przed
    sądem?

    > ToMasz

    > Ps od wyroku firma organizująca konkurs się odwołała, więc jeszcze wszystko
    możliwe.

    Trzeba mieć dowód tego, że tam napisano, iż nagrodę przyznano.
    A tego dowodu nikt z nas nie ma. Ja jeszcze nie zdążyłem niczego
    wygrać, a już pieniądze spłynęły z mego konta. Kupiłem starter,
    włożyłem w ,,salonie'' kartę startera do telefonu, zadzwoniłem
    do siebie, ale nie odebrałem i nic już nie robiłem. Poszedłem
    do parku, bo ładnie świeciło słońce i (wijąc się z bólu z powodu
    kolan) łaziłem... Wróciłem do domu, sparwdzilem sta konta -- było
    o 145 groszy mniej niż być powinno.

    Odebrałem przez pomyłkę? Nie. Na pewno nie. Nawet w billingu nie ma informacji o
    rozmowie.

    Natomiast iPoda ,,wygrałem'' później.

    -=-

    Jak ktoś pójdzie do sądu i zechce świadka tego, że obiecano
    wygraną -- chętnie zaświadczę? Przykro mi -- ja nie widziałem
    żadnej informacji o tym, że zapłacę za odebranie SMSa i żadnej
    o tym, że już wygrałem. Wiedziałem, że jestem wrabiany, ale
    nie wiedziałem tego, że wbrew mnie z mego konta można zabrać
    pieniądze, jeśli nie wyślę żadnego SMSa. Podałem numer
    telefonu, ale ni słałem żadnego SMSa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 67. Data: 2012-04-27 23:25:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jne7dr$sn6$...@i...gazeta.pl

    > A najsmutniejsze jest to, że:

    > -- Era okradała ojca na SMSach
    > ojciec nie umiał wysyłać SMSów
    > SMSy były słane tak gęsto (często),
    > że człowiek nie dałby raczej ;) rady w ich słaniu

    > kosztowało to chyba setki złotych

    > -- matkę Era okłamała w rozmowach za jeden grosz

    > kosztowało to matkę dziesiątki złotych

    ww. kilku dych nie zwrócono matce

    -- innym razem Era okradła matkę na 130 złotych w związku z rozmowami
    za grosz; matka zareklamowała to i dostała zwrot;

    > -- mnie, sprzedając mi komputer niezgodny z załączoną specyfikacją

    > kosztowało to Erę rozpoczeciem opakowania na koszt Ery
    > (ale jak znam Erę -- odbiła sobie, okradając ojca)

    > -- mnie
    > dając mi głupie dowcipy płatne
    > (oczywiście niechciane i niezamawiane;
    > nawet był kłopot z ich wyłączeniem)
    > ciekawie ustawiając okres rozrachunkowy
    > (choć nie wykorzystywałem nawet 25% minut abonamentowych,
    > jednak zapłaciłem ze 20 złotych nadmiarowo za pierwszy okres)
    > źle przenosząc numer z Plusa (natychmiast, zamiast z zachowaniem
    > okresu wypowiedzenia)

    -=-

    Parafrazując: wpłacam na swoje konto w banku pieniądze, za jakiś
    czas chcę te pieniądze pobrać, ale bank mówi mi, że moje pieniądze
    wypłacił tamtej pani w czerwonej sukience, gdyż tamta pani twierdzi,
    że ja na to wyraziłem zgodę. A mnie z tą panią nie wiąże nic, na
    dodatek nie umawiałem się z bankiem i z tą panią, ale tylko z bankiem.

    Ja nie wyrażałem zgody na obciążanie mnie za przybywające SMSy.
    Moja umowa z Erą została wg mnie złamana przez Erę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 68. Data: 2012-04-28 09:21:00
    Od: z <z...@g...pl>

    > Ja nie wyrażałem zgody na obciążanie mnie za przybywające SMSy.
    > Moja umowa z Erą została wg mnie złamana przez Erę.

    Uważaj. Zostaniesz sromotnie zaatakowany przez obrońców "wolności
    gospodarczej" mimo że ci obrońcy głosowali za wejściem do UE i zgodzili
    się na restrykcyjne przepisy broniące konsumentów. :-)

  • 69. Data: 2012-04-29 10:40:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" jng5ou$79b$...@i...gazeta.pl

    > Uważaj. Zostaniesz sromotnie zaatakowany przez obrońców "wolności gospodarczej"
    mimo że ci obrońcy głosowali za wejściem do UE i
    > zgodzili się na restrykcyjne przepisy broniące konsumentów. :-)

    Może nawet te przepisy są -- ale brak ludzi egzekwujących te
    przepisy. Wolność gospodarcza wyraża się w Polsce dofinansowywaniem
    pseudobiznesmenów i partaczy, uniewinnianiem przestępców i nieudaczników,
    bagatelizowaniem przestępstw i nadmiernym obciążaniem podatników marnowanymi
    podatkami.

    Obrońcy ,,wolności'' zawsze będą atakowali uczciwych ludzi -- potrafią
    ,,zarabiać'' jedynie kradnąc, oszukując, wyłudzając, rabując, matacząc...

    I mają swych obrońców wśród pseudoprawników wyrastających z komunizmu,
    wspieranych nauką Jana Pawła II, odpowiedzialnego za mordowanie
    i gwałcenie dzieci przez księży, którym te dzieci powierzono.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 70. Data: 2012-04-29 11:37:38
    Od: z <z...@g...pl>

    > I mają swych obrońców wśród pseudoprawników wyrastających z komunizmu,
    > wspieranych nauką Jana Pawła II, odpowiedzialnego za mordowanie
    > i gwałcenie dzieci przez księży, którym te dzieci powierzono.

    Zajechałeś palikotem. Pisz tak dalej. Dzieci będą miały co czytać.