    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
    Date: Thu, 26 Apr 2012 13:00:03 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail n...@y...org napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Robi. Ta firma wysyła swoje oszukańcze reklamy tym, co są na tyle
    > naiwni, że to czytają. Czyli mnie to nie dotyczy.
    > On wysyła swoje fobie wynikłe z problemów z czytaniem tutaj, więc,
    > niestety, dotyczy mnie to osobiście.
    > Proste, prawda?

    Powstaje pytanie:
    Czy takiej "firmy" nie należałoby tępić nawet wtedy, jeżeli sami jesteśmy
    zbyt ogarnięci aby skorzystać z takiej idiotycznej oferty.
    Kiedyś powiedziałbym - co mnie to obchodzi.

    Ale ostatnio moja babka podpisała umowe z mni telecom, bo telekomunikacja
    niefdługo przenosi się do Francji i będzie miałą dużo droższe usługi bo w
    euro...

    Reasumując - może, pomimo tego, jak cię denerwuje zdenerwowanie
    wątkotwórcy, pomóc, zamiast pokazywać jaki to on głupi a ty fajny, bo ty
    wiesz, a on nie wiedział i dodatkowo źle kierunkuje swoje działania.

    Bo potem jest tak, że każdy twierdzi, że rząd zły, że tylko siękłucą
    zamiast merytorycznie dyskutować, ale jak przychodzi przenieść te mądre
    rady kilka piter niżej, to okazuje się, że jendka przypierdolić zamiast
    pomóc wyzwala adrenalinkę i jest fajnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami