  • 41. Data: 2012-04-24 12:43:13
    Temat: Re: OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Apr 2012 19:08:01 +0100, w <14swlgg6chrnc$.dlg@lepper.institute.com>,
    Waldek Godel <n...@y...org> napisał(-a):

    > Nie, nie będzie dostawał.

    Z ciekawości -- pobierają z konta "telefonicznego", ew. dopisują do rachunku za
    tel.?

  • 42. Data: 2012-04-24 12:48:42
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 12:43:13 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Z ciekawości -- pobierają z konta "telefonicznego", ew. dopisują do rachunku za
    > tel.?

    jak już przejdziesz cały proces i zamówisz wysyłanie tych sms-ów to tak.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 43. Data: 2012-04-25 03:00:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-24 08:40, Jacek pisze:
    > Pozwij ich do sądu o nagrodę.
    > Ostatnio jakaś osoba wygrała taką sprawe w sądzie.
    > SMS sugerował wygraną.
    >
    > Zresztą co ci szkodzi - będziesz miał rozrywkę, koszty znikome.

    Kiedyś były reklamy typu "Jesteś którąśtam osobą, którą widzi tę reklamę
    i wygrywa...". Teraz po tej akcji z pozwem reklamy są takie -
    <http://img7.imageshack.us/img7/2307/odpowiedzjakopi
    erwszy.png> "musisz
    tylko..."

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 44. Data: 2012-04-25 08:28:14
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

> [...]
    >
    > tzw. REPUBLIKA BANANOWA ma wspólnego

    > BO TO ROZBÓJ W BIAŁY DZIEŃ
    > i w każdym normalnym kraju już powinien ZARAZ wziąć udział w tym
    > "konkursie" PROKURATOR !!!!!!
    >
    > A możliwe qrva nędza owszem jest - wystarczy przeczytac regulamin i to z
    > tej
    > strony, do której podajesz link.
    > Jak widać masz wyraźny kłopot z czytaniem ze zrozumieniem, albo awersję do
    >
    > tak, jest napisane o "udziale w zabawie"
    >
    > a GDZIE jest napisane w tym "regulaminie" na tej stronie że za
    > ODBIERANIE ich SMSów trzeba płacić??? i to słono!!!

    A jest w tym samym miejscu gdzie masz pytanie testowe i prośbę o podanie nr
    telefonu. jest napisane:
    ..."Usługa subskrybowana. Przyłącz sie do naszej zabawy. Otrzymasz wiadomość
    zawierającą kod PIN, który należy wpisać w odpowiednie pole na stronie
    internetowej, by potwierdzić subskrypcję lub wysyłając SMS z potwierdzeniem
    jednocześnie wyrażasz zgodę na subskrypcję naszej usługi. Będziesz
    otrzymywać 3 treści do pobrania tygodniowo w cenie 6,15zł za sms"

  • 45. Data: 2012-04-25 23:31:51
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    W dniu 2012-04-23 18:13, Yerine Ictimai pisze:
    /.../
    > TUSK ZMIENIŁ KONSTYTUCJĘ CZY JAK ???????

    Nie, po prostu jesteś idiotą.

    ALex

  • 46. Data: 2012-04-26 11:14:52
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-23 20:31, zdumiony pisze:

    > A oto twoja nagroda:
    > Apple iPada 2
    > Działaj szybko! Odpowiedz w ciągu 03 minút a 53 sekúnd. W przeciwnym
    > razie przekażemy nagrodę innemu użytkownikowi w Polska.
    > +++++++++++

    Chłopie masz iPada jak nic. Trzeba tylko pójść do sądu.

  • 47. Data: 2012-04-26 11:23:48
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-23 19:29, Waldek Godel pisze:

    > Ciekawe kto jest większym baranem - ten co się na to nabiera, czy ten co im
    > robi darmową reklamę w sieci.

    A kim jest ten co broni wyłudzającego procederu?
    No dobra. Inaczej :-)
    Ten co w wysublimowany, inteligentny :-)sposób marginalizuje popełnienie
    przestępstwa a WYOLBRZYMIA niedoczytanie drobnego druczka na fafnastej
    stronie.
    Chociaż tutaj akurat każdy prokurator by się nie zastanawiał tylko
    oskarżył o wyłudzenie.

  • 48. Data: 2012-04-26 11:31:02
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-25 03:00, Krystek pisze:

    > Kiedyś były reklamy typu "Jesteś którąśtam osobą, którą widzi tę reklamę
    > i wygrywa...". Teraz po tej akcji z pozwem reklamy są takie -
> [...]

    W gruncie rzeczy nic to nie zmienia.
    Dalej chodzi o "świadome działanie w celu..."
    UOKIKi piszą o "nie dość precyzyjnej informacji" i walą karami.
    Tak czy siak dalej to przekroczenie prawa i kropka.

  • 49. Data: 2012-04-26 14:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@y...org napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nie ekscytuj się tak, bo ci żyłka pęknie. Tak, wprowadzają w błąd.
    > Tak samo zresztą jak ty, pisząc, że ktoś nie przeszedł procesu
    > rejestracji będzie płacił za przychodzące. Więc ta firma zachowuje się
    > tak samo jak ty.

    rozumiem, że nie robi ci różnicy ze z jednej strony mamy firme, wysyłającą
    swoja oferte, z drugiej strony uzytkownika grup dyskusyjnych piszacego
    według własnych odczuć?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 50. Data: 2012-04-26 14:04:00
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 12:00:03 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > rozumiem, że nie robi ci różnicy ze z jednej strony mamy firme, wysyłającą
    > swoja oferte, z drugiej strony uzytkownika grup dyskusyjnych piszacego
    > według własnych odczuć?

    Robi. Ta firma wysyła swoje oszukańcze reklamy tym, co są na tyle naiwni,
    że to czytają. Czyli mnie to nie dotyczy.
    On wysyła swoje fobie wynikłe z problemów z czytaniem tutaj, więc,
    niestety, dotyczy mnie to osobiście.
    Proste, prawda?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"