  • Data: 2012-04-27 15:36:54
    Temat: Re: OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z" jndlth$bhe$...@i...gazeta.pl

    > Że nie dba o klienta? Delikatnie mówiąc.

    Bardzo delikatnie.

    A co o operatorze, który pod prawym przyciskiem w Nokii
    pozwala umieścić JEDYNIE skrót do płatnej usługi
    internetowej TeDebile? Kiedyś w Nokiach można tam
    było podstawić coś użytecznego -- na przykład kalkulator...

    I jakkolwiek wYłączam ,,dane pakietowe'', one nadal funkcjonują...

    Matka przedłużyła umowę -- dostała taką właśnie komórkę,
    w której przez nieuwagę można skorzystać z dobrodziejstwa ;)
    internetu na mikroekranie a przy okazji kupiła (niestety z moją
    aprobatą -- przyznaję) starter, o którym piszę. Zanim dotarliśmy
    do domu, ubyło zł 1.45 choć do tamtej pory ani SMS nie przybył,
    ani żadne połączenie nie zostało nawiązane.

    > Coś takiego powinno być włączane na życzenie.

    Na wyraźne żądanie klienta!!!

    Była kiedyś taka usługa -- dzwonienie na koszt odbiorcy,
    ale wówczas wyraźnie pytano odbiorcę o to, czy chce płacić
    za rozmowę. W tym świecie (TeMebile) zapomniano o przyzwoitości.

    Ja klientem Ery/TeMobile nie będę już nigdy z własnej woli,
    ale inni jakoś godzą się na okradanie...

    Pamiętam, że sprzedawca uśmiechał się tak, jakby sprzedawał nam jakąś
    puszkę pandory. Zastanawiałem się wtedy, co ukrywa się w telefonie lub
    w starterze. To, co ukrywa się w telefonie odkryłem niemal natychmiast,
    zaś o płatnych SMSach przychodzących czytam na grupie a o znikających
    pieniądzach przekonałem się w kilka godzin po uruchomieniu startera...

    A najsmutniejsze jest to, że:

    -- Era okradała ojca na SMSach
    ojciec nie umiał wysyłać SMSów
    SMSy były słane tak gęsto (często),
    że człowiek nie dałby raczej ;) rady w ich słaniu

    kosztowało to chyba setki złotych

    -- matkę Era okłamała w rozmowach za jeden grosz

    kosztowało to matkę dziesiątki złotych

    -- mnie, sprzedając mi komputer niezgodny z załączoną specyfikacją

    kosztowało to Erę rozpoczeciem opakowania na koszt Ery
    (ale jak znam Erę -- odbiła sobie, okradając ojca)

    -- mnie
    dając mi głupie dowcipy płatne
    (oczywiście niechciane i niezamawiane;
    nawet był kłopot z ich wyłączeniem)
    ciekawie ustawiając okres rozrachunkowy
    (choć nie wykorzystywałem nawet 25% minut abonamentowych,
    jednak zapłaciłem ze 20 złotych nadmiarowo za pierwszy okres)
    źle przenosząc numer z Plusa (natychmiast, zamiast z zachowaniem
    okresu wypowiedzenia)

    > W cennikach nigdzie nie ma takiej usługi.
    > Są smsy, minuty, bajty i podane ich koszty.

    I czasami jest mowa o tym, że za odbieranie rozmów
    można dostać jakieś minuty czy grosze...

    -=-

    TeMobile/Era to firma złodziejska!!! O tym przekonałem się wielokrotnie.

    Nic, tylko wysyłać ludziom SMSy!!! Tym razem Era płaci niejako z własnych
    pieniędzy, choć wątpię, aby z zapłaconych 5 złotych została dla mnie choć
    jedna sekunda na połączenie.

    -=-

    Mam teraz numer w mBanku -- tam SMS głoszący o wygranej nie dochodzi w ogóle.
    Można powiedzieć jakoś tak:

    mBank wprawdzie kradnie, ale w zestawieniu z Erą jest święty, bo kradnie
    dosłownie grosze i nie daje minut za płacenie kartą kredytową; karta
    z tego właśnie powodu poszła pod nóż; mBank nowym klientom daje sporo
    za to, aby otworzyli KK

    Aż strach pomyśleć, co by było, gdyby mi ktoś nocą przysłał masę
    płatnych SMSów na numer z nagłówka postu w czasie, gdy byłem
    jeszcze klientem Ery...

    -=-

    Jest rzeczą oczywistą, że Era kradnie.
    A jednak jest ,,instytucją'' poważaną w tym dziwnym kraju.

    Co z tego, że ktoś ostrzega, iż odebranie jego SMS jest
    płatne, skoro era nic nie mówi o tej płatności? Czy ja
    zawieram umowę z Erą, czy z kimś obcym? Rośnie nowe
    pokolenie gówniarzy-biznesmenów.

    A na domiar złego to pokolenie ma swoich popleczników wśród
    ludzi na tej grupie. Czy środowiska komórkowe są aż do tego
    stopnia powiązane z kryminałem?

    -=-

    Każde moje otarcie się o Erę pokazuje mi, że Era/TeMobile jest złodziejską firmą.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'