  • Data: 2012-04-27 15:57:41
    Temat: Re: OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek Godel" nwu4rs51vd35$....@l...institute.com

    > A co w tym takiego niemożliwego?

    Więc co w tym dziwnego, że do Ciebie przyjadę wypożyczonym samochodem
    w drogiej wypożyczalni, zatrzymam się w drogim hotelu, zjem w drogiej
    restauracji itd... A za wszystko zapłacisz Ty ze swego telefonu -- bo
    do Ciebie przyjeżdżam. :)

    OK?!??!?!

    -=-

    Gdy cyfrowe komórki startowały, pewien człowiek (dziś zacny doktor, albo
    i profesor) zapowiedział mi (na wieść o tym, że mam komórkę Plusa) wysłanie
    SMSa do mnie. Zapytałem go, czy odbiór SMSa jest płatny. Powiedział, że
    trzeba być chyba głupim (niewyspanym?), aby uznać, że za odbiór SMSa
    można płacić.

    Nawet usługi roamingu są (były) zwykle wyłączane, aby ludzie nie płacili
    niepotrzebnie za niechciane rozmowy przychodzące. Ale o tym, że za takie
    rozmowy trzeba dopłacać, cenniki mówią wyraźnie a usługę zwykle trzeba
    (trzeba było?) aktywować świadomie. Tu jest ,,prościej''.

    -=-

    Najwyraźniej państwo polskie chyli się ku upadkowi, skoro
    w narodzie (co widać na grupie) jest społeczne zezwolenie
    na okradanie w majestacie prawa.

    Ciekawe, czy Era czerpie swych pracowników wprost z kryminału, czy jakoś inaczej ich
    werbuje...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'