  • Data: 2012-04-29 13:57:46
    Temat: Re: OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z" jnj254$57n$...@i...gazeta.pl

    > Zajechałeś palikotem. Pisz tak dalej. Dzieci będą miały co czytać.

    Mówisz, że i ja mogę zgromadzić kilka razy więcej swoich zwolenników
    niż zgromadził ZZiobro, popierany przez Rydzyka? Nie będę głosował na
    tego, kto wyraźnie nie potępi kutasa, jakim jest Kopania, ale póki co
    kibicował będę Palikotowi i jeśli zwycięży Palikot (lub Miller, lub
    obaj wspólnymi siłami zwyciężą), będę się cieszył.

    A tak przy okazji -- gdzie jest powiedziane lub napisane, że Palikot
    ma mniejsze prawa do życia niż Kaczyński lub Tusk? Jeżeli Polacy
    wybiorą Ruch Palikota w czasie wyborów parlamentarnych czy
    prezydenckich -- demokratycznie będzie Palikotowi należne
    miejsce na szczycie władzy.

    Na razie nie mam nic przeciwko Palikotowi, podczas gdy
    Ziobro raz za razem pokazuje, że kiepski z niego prawnik.

    Zaś Kaczyński pokazuje, że kiepski z niego polityk. :)

    Obaj ci panowie (Kaczyński i Ziobnro) to nieudacznicy.

    Ziobry sprawiedliwość jako ministra sprawiedliwości:

    Lepper nie wziął łapówki, ale jest łapówkarzem

    Czyli wg ZZiobry nie ten jest łapówkarzem, kto łapówki bierze
    (Lepper nie wziął, czyli nie wziął ani razu) ale ten, kogo
    władza (w tamtym wypadku Kościół lub Kaczyńscy) uzna za
    łapówkarza.

    Zacytowana wypowiedź Ziobry wygłoszona została w czasie
    jakiegoś wywiadu telewizyjnego, jakiego ZZiobro komuś udzielił.

    -=-

    Polacy mają właśnie dziwne poczucie sprawiedliwości:

    -- T-Mobile to dobra firma, bo niemiecka
    (czyli wywodząca się z tego kraju, z którego wywodzi sie holokaust)

    -- Raiffeisen Bank to dobry bank, bo austriacki
    (ze słownika PWN o austriackim mówieniu

    austriacki przym. od Austria

    Austriackie gadanie
    mówienie nieprawdy, mówienie bez sensu; bzdury, brednie)

    -- Chiny produkują barachło, są partaczami i żebrakami
    (gdy tymczasem to świat żebrze u Chińczyków; HongKong
    przejęty przez Chińczyków był siedliskiem najbogatszych
    ludzi świata; Tajwan produkował najlepszą elektronikę
    użytkwą; kolej tybetańska sięga najwyżej na świecie,
    musząc tym samym zmagać się z problemem braku powietrza
    i nadmiarem ultrafioletu, a jednak jadąc z szybkością
    120 km/h; przykłady ,,barachła'' można by mnożyć...)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'