  • Data: 2012-04-27 17:54:10
    Temat: Re: OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" jn4fcr$jdp$...@i...gazeta.pl

    > Rzucasz się strasznie. JEden taki facet, pomyślał i zarządał wydania wygranej. I
    wiesz co? Sąd mu przyznał racje. Może
    > przestaniesz walić bez sensu w klawisze i zaczneisz dochodzić swoich praw przed
    sądem?

    > ToMasz

    > Ps od wyroku firma organizująca konkurs się odwołała, więc jeszcze wszystko
    możliwe.

    Trzeba mieć dowód tego, że tam napisano, iż nagrodę przyznano.
    A tego dowodu nikt z nas nie ma. Ja jeszcze nie zdążyłem niczego
    wygrać, a już pieniądze spłynęły z mego konta. Kupiłem starter,
    włożyłem w ,,salonie'' kartę startera do telefonu, zadzwoniłem
    do siebie, ale nie odebrałem i nic już nie robiłem. Poszedłem
    do parku, bo ładnie świeciło słońce i (wijąc się z bólu z powodu
    kolan) łaziłem... Wróciłem do domu, sparwdzilem sta konta -- było
    o 145 groszy mniej niż być powinno.

    Odebrałem przez pomyłkę? Nie. Na pewno nie. Nawet w billingu nie ma informacji o
    rozmowie.

    Natomiast iPoda ,,wygrałem'' później.

    -=-

    Jak ktoś pójdzie do sądu i zechce świadka tego, że obiecano
    wygraną -- chętnie zaświadczę? Przykro mi -- ja nie widziałem
    żadnej informacji o tym, że zapłacę za odebranie SMSa i żadnej
    o tym, że już wygrałem. Wiedziałem, że jestem wrabiany, ale
    nie wiedziałem tego, że wbrew mnie z mego konta można zabrać
    pieniądze, jeśli nie wyślę żadnego SMSa. Podałem numer
    telefonu, ale ni słałem żadnego SMSa.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'