  • Data: 2012-04-27 23:25:17
    Temat: Re: OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jne7dr$sn6$...@i...gazeta.pl

    > A najsmutniejsze jest to, że:

    > -- Era okradała ojca na SMSach
    > ojciec nie umiał wysyłać SMSów
    > SMSy były słane tak gęsto (często),
    > że człowiek nie dałby raczej ;) rady w ich słaniu

    > kosztowało to chyba setki złotych

    > -- matkę Era okłamała w rozmowach za jeden grosz

    > kosztowało to matkę dziesiątki złotych

    ww. kilku dych nie zwrócono matce

    -- innym razem Era okradła matkę na 130 złotych w związku z rozmowami
    za grosz; matka zareklamowała to i dostała zwrot;

    > -- mnie, sprzedając mi komputer niezgodny z załączoną specyfikacją

    > kosztowało to Erę rozpoczeciem opakowania na koszt Ery
    > (ale jak znam Erę -- odbiła sobie, okradając ojca)

    > -- mnie
    > dając mi głupie dowcipy płatne
    > (oczywiście niechciane i niezamawiane;
    > nawet był kłopot z ich wyłączeniem)
    > ciekawie ustawiając okres rozrachunkowy
    > (choć nie wykorzystywałem nawet 25% minut abonamentowych,
    > jednak zapłaciłem ze 20 złotych nadmiarowo za pierwszy okres)
    > źle przenosząc numer z Plusa (natychmiast, zamiast z zachowaniem
    > okresu wypowiedzenia)

    -=-

    Parafrazując: wpłacam na swoje konto w banku pieniądze, za jakiś
    czas chcę te pieniądze pobrać, ale bank mówi mi, że moje pieniądze
    wypłacił tamtej pani w czerwonej sukience, gdyż tamta pani twierdzi,
    że ja na to wyraziłem zgodę. A mnie z tą panią nie wiąże nic, na
    dodatek nie umawiałem się z bankiem i z tą panią, ale tylko z bankiem.

    Ja nie wyrażałem zgody na obciążanie mnie za przybywające SMSy.
    Moja umowa z Erą została wg mnie złamana przez Erę.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'