  • Data: 2012-04-26 18:00:03
    Temat: Re: OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail n...@y...org napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Tęp. Złóż skargę do UOKiK a nie jęcz w usenecie, bo to do niczego nie
    > prowadzi.

    drogi Waldku
    W jedny z poprzenich postów zwracasz uwagę, że ktoś się niegrzecznie
    odzywa.
    I słusznie.
    Skąd zatem określenia typu "nie jęcz" stosowane przez ciebie w dyskusji?

    > o.. serio? Skąd te rewelacje, drogi Watsonie? Z Bravo Girl?

    ?
    Naprawdę nie zrozumiałeś?
    Przecież nie pisze, że tak będzie, tylko ze sprzedawca mni telecom wcisnął
    babic takie kity, Żeby tylko podpisała umowę. Sorry, sądzilem, że to
    oczywiste.
    I teraz można:
    - powiedzieć babaci, że jest głupia.
    - uświadomić babcię
    - pomóc babci złożyć skargę na sprzedawcę.
    Z twojego podejscia do tematu wywnioskowałem, że twoją reakcją byłoby
    "głupia c...", dlatego rozpocząłem dyskusję.

    > No właśnie.. zamiast złożyć skargę, jęczą jak stare baby w usenecie, a
    > inne zrzędy jeszcze ich bronią.

    Wybacz, ale mam wrażenie, że gro tego "jęczenia" to jednak twoje wpisy.
    Nie jęcz ;-). Pzecież możesz:
    - mrytorycznie pomóc
    - nie brać udziału w dyskusji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.