  • 1. Data: 2011-09-05 06:56:35
    Temat: [ONET] policja kupuje 600 mercedesów
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://tnij.org/na2d

    Będzie jeszcze więcej kontroli w jeszcze głupszych miejscach
    i będą jeszcze więcej kasy łoić.

  • 2. Data: 2011-09-05 07:13:16
    Temat: Re: [ONET] policja kupuje 600 mercedesów
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > Będzie jeszcze więcej kontroli w jeszcze głupszych miejscach
    > i będą jeszcze więcej kasy łoić.

    Musza jakoś budżetowac naprawe rdzewiejącej blacharki w tych mercach ;)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 3. Data: 2011-09-05 07:58:39
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Będzie jeszcze więcej kontroli w jeszcze głupszych miejscach
    > i będą jeszcze więcej kasy łoić.

    Ale oni kupuja nowe "suki", tylko po huk mercedesy ?:)

    sz.

  • 4. Data: 2011-09-05 08:11:11
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Ale oni kupuja nowe "suki", tylko po huk mercedesy ?:)

    Bo dealer mercedesa wygrał przetarg ? :)
    WOJO

  • 5. Data: 2011-09-05 09:46:41
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-09-05 07:13, ArekM pisze:
    > Musza jakoś budżetowac naprawe rdzewiejącej blacharki w tych mercach ;)

    pokaz mi, innego niz mercedes, producenta samochodow dostawczych ktory
    daje 12 lat gwarancji na perforacje blachy.

  • 6. Data: 2011-09-05 09:51:21
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-05 09:46, mister pisze:

    > pokaz mi, innego niz mercedes, producenta samochodow dostawczych ktory
    > daje 12 lat gwarancji na perforacje blachy.

    Znaczy, ze gwarantuja dziury w okresie do 12 lat? ;>

    --
    Karolek

  • 7. Data: 2011-09-05 10:05:27
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > pokaz mi, innego niz mercedes, producenta samochodow dostawczych ktory
    > daje 12 lat gwarancji na perforacje blachy.

    Firmowy sprinter 515. - 2007r produkcji. Pękła szyba z przodu.
    Na wymianie mercedes nie daje gwarancji na wymiane szyby, ze wzgledu na
    strasznie skorodowane nadwozie,
    w miejscach gdzie szyba styka sie z blacha.

    Mercedes nie uznaje reklamacja na blacharke, ze wzgledu na fakt, ze nikt
    wczesniej
    nie powiadomil ze cos sie zaczyna dziac. Powiadamialismy, tylko ze na
    punktowe wykwity rdzy nad szyba, stwierdzili ze to od kamieni i nie podlega
    gwarancji. Nie sposób zobaczyć co się dzieje pod uszczelką szyby, na
    rantach.
    Gowno nie mercedes, jak dla mnie porazka te samochody. Zreszta o ich
    silnikach tez mozna poczytac wiele.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 8. Data: 2011-09-05 12:31:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 5 Sep 2011 08:11:11 +0200, WOJO napisał(a):

    > Bo dealer mercedesa wygrał przetarg ? :)

    a kto miał wygrać, jak SIWZ dawało szansę wyłącznie Sprinterom i jednemu
    modelowi Iveco?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 9. Data: 2011-09-05 14:11:01
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-09-05 10:05, news-gazeta pisze:
> [...]
    > punktowe wykwity rdzy nad szyba, stwierdzili ze to od kamieni i nie
    > podlega gwarancji. Nie sposób zobaczyć co się dzieje pod uszczelką

    albo wyssales ta historie z palca, ale po prostu zmien ASO na inne.
    u nas pojawily sie objawy korozji w jedynym egzemplarzu, tuz przy
    prowadnicach od drzwi przesuwnych. zeby to usunac trzeba bylo demontowac
    zabudowe ktora jest wewnatrz a byla zakladana przez zewnetrzna firme. za
    calosc zaplacilo ASO a korozja zostala usunieta.
    co jak co, ale o serwisie MB zlego slowa powiedziec nie moge.
    przerabialem juz troche dostawczakow, fiaty, fordy, citroeny, reanult i
    zawsze byly jakies przeboje. nie mowie, ze sprintery sa idealne, ale
    wala pod kazdym wzgledem wczesniej wymienone na leb. crafter, poniewaz
    to ta sama konstrukcja moze sie z nim rownac, ale ostatecznie przegrywa
    ze wzgledu na glosne silniki i slabszy serwis.

  • 10. Data: 2011-09-05 14:17:38
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

> [...]
    > to ta sama konstrukcja moze sie z nim rownac, ale ostatecznie przegrywa
    > ze wzgledu na glosne silniki i slabszy serwis.

    Auto Idea Olsztyn na Towarowej... Widac serwis serwisowi nie rowny.

    Pozdrawiam - Darek.