  • 1. Data: 2011-09-05 03:14:38
    Temat: Karekta
    Od: to <t...@x...abc>

    Co trzeba zrobić, żeby prowadzić karetkę?

    Ale tak poważnie, rady w stylu "zaje...ać spod szpitala" sobie
    darujcie. ;)

  • 2. Data: 2011-09-05 06:52:13
    Temat: Re: Karekta
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    1) pracowac dla instytucji uzywajacej takowych
    2) przejsc specjalistyczne szkolenie

    tyle mniej wiecej wiem:)

  • 3. Data: 2011-09-05 08:10:13
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

    > Co trzeba zrobić, żeby prowadzić karetkę?

    prawo jazdy

    > Ale tak poważnie, rady w stylu "zaje...ać spod szpitala" sobie
    > darujcie. ;)

    i testy u lekarza

  • 4. Data: 2011-09-05 09:57:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 5 Sep 2011 08:10:13 +0200, Przemysław Czaja

    > i testy u lekarza

    ...i własnego koguta, trzba mieć koguta! ;)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 5. Data: 2011-09-05 11:04:35
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Michał Gut

    > 1) pracowac dla instytucji uzywajacej takowych 2) przejsc
    > specjalistyczne szkolenie
    >
    > tyle mniej wiecej wiem:)

    A jakieś konkrety? Wie ktoś co musiałbym po kolei zrobić, żeby mieć
    szanse na taką fuchę powiedzmy w Warszawie? Zaznaczam, że nie chodzi mi o
    zarobki, tylko o połączenie przyjemnego z pożytecznym. Praca fizyczna
    działa dobrze na umysł i pozwala lepiej wykonywać podstawowe obowiązki.

  • 6. Data: 2011-09-05 11:05:28
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Przemysław Czaja

    > prawo jazdy

    To mam. ;)

    > i testy u lekarza

    Jakie testy? U jakiego lekarza? Słyszałem, że kierowca karetki powinien
    mieć też mieć jakieś przeszkolenie medyczne, prawda to?

  • 7. Data: 2011-09-05 11:06:42
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > i testy u lekarza

    I twardą psychę...

  • 8. Data: 2011-09-05 11:22:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 5 Sep 2011 11:06:42 +0200, CeSaR

    > I twardą psychę...

    Czyli znieczulicę.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 9. Data: 2011-09-05 11:22:49
    Od: marsel <marcin@pl>

    W dniu 05.09.2011 03:14, to pisze:
    > Co trzeba zrobić, żeby prowadzić karetkę?
    >
    > Ale tak poważnie, rady w stylu "zaje...ać spod szpitala" sobie
    > darujcie. ;)

    Nazywa się to bodajże świadectwo kwalifikacji do prowadzenia pojazdów
    uprzywilejowanych. Nie wiem czy sam możesz się na to "skierować", czy
    musi to zrobić pracodawca, takie świadectwo okresowo się odnawia.
    Niestety teraz dokładnie nie pamiętam kto to wydaje, ale mogę popytać
    znajomych, którzy takie mają.

  • 10. Data: 2011-09-05 11:24:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    05 Sep 2011 09:04:35 GMT, to

    > Praca fizyczna działa dobrze na umysł

    Praca fizyczna za kółkiem karetki? Ciekawe. Z tym umysłem to też
    pojechałeś... :P W sensie prędzej Ci go ta praca zdezeluje niż zrobi
    dobrze. :>

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player