    From: "news-gazeta" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [ONET] policja kupuje 600 mercedesów
    Date: Mon, 5 Sep 2011 10:05:27 +0200

    > pokaz mi, innego niz mercedes, producenta samochodow dostawczych ktory
    > daje 12 lat gwarancji na perforacje blachy.

    Firmowy sprinter 515. - 2007r produkcji. Pękła szyba z przodu.
    Na wymianie mercedes nie daje gwarancji na wymiane szyby, ze wzgledu na
    strasznie skorodowane nadwozie,
    w miejscach gdzie szyba styka sie z blacha.

    Mercedes nie uznaje reklamacja na blacharke, ze wzgledu na fakt, ze nikt
    wczesniej
    nie powiadomil ze cos sie zaczyna dziac. Powiadamialismy, tylko ze na
    punktowe wykwity rdzy nad szyba, stwierdzili ze to od kamieni i nie podlega
    gwarancji. Nie sposób zobaczyć co się dzieje pod uszczelką szyby, na
    rantach.
    Gowno nie mercedes, jak dla mnie porazka te samochody. Zreszta o ich
    silnikach tez mozna poczytac wiele.

    Pozdrawiam - Darek.