  • 11. Data: 2011-11-06 21:11:28
    Temat: Re: [ONET] no kur... rozdać broń.
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-06 21:06, Bydlę pisze:

    > Ale nikt nie ruszył dupy, by coś z tym zrobić?
    > To tak jak wysłanie SMS o treści: POMAGAM...
    > ;>

    Podobno ruszyl. Tylko zanim szanowna policja przyjechala to zdazylo
    przejechac z 1000 samochodow - taki newralgiczny punkt. A samemu nie
    staniesz w tym miejscu, bo z d..y Ci jesien sredniowiecza zrobia. To cos
    jak trasa lazienkowska w W-wie, tylko ze zwezeniem do 1 pasa ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 12. Data: 2011-11-06 21:46:33
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-06 21:11:28 +0100, venioo <p...@o...eu> said:

    > Podobno ruszyl.

    To i ostrzeganie nie musiałoby być dramatyczne po czymś takim.
    (A: "mobilki, uważajcie, bo ktoś ukradł pokrywę włazu"
    B: "mobilki uważajcie, ktoś ukradł pokrywę włazu, oznaczyłem to miejsce
    (np.) gałęzią i powiadomiłem już policję...")
    :)

    > A samemu nie staniesz w tym miejscu, bo z d..y Ci jesien sredniowiecza zrobia.

    Kiedyś jeden w Warszawie próbował - opisywałem na Pręgierzu.
    Nie udało mu się. :)

    A zatrzymanie się, by jakoś zabezpieczyć miejsce niebezpieczne - to
    przecież chwila - nie zrobiłbym tego tylko, gdybym kogoś do szpitala
    wiózł...

    (inna rzecz, że nie każdy wozi w bagażniku kawałek drutu i taśmę
    ostrzegawczą - zwłaszcza ci od normalnej jazdy (po polsku: ekodrajwing)
    oszczędzają na każdym gramie...
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2011-11-07 08:32:57
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    megrims wrote:

    > http://biznes.onet.pl/wroclaw-zlodzieje-rozkradaja-o
    bwodnice,20138,489
    > 9495,1,prasa-detal
    >
    > http://tinyurl.com/5wgfk9u
    >
    > Ja bym zaczął strzelać do złodziei!!
    >
    > 2 trupy, bo ktoś zajebał bramę!!
    > A jak by to na autobus trafiło?

    Swoją droga patent z tymi mikrocząsteczkami - czemu to nie jest
    stosowane na częściach samochodowych? Skoro za 60k pln można
    oznakować wszystkie elementy na autostradzie, to oznakowanie
    kilkudziesięciu elementów samochodu (blachy + droższe kawałki
    osprzętu) kosztowałoby pewnie poniżej 100 pln.

    Wyeliminowałoby to praktycznie kradzieże samochodów na części -
    skoro każdy kawałek blachy można by zidentyfikować...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 14. Data: 2011-11-07 08:40:06
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Mon, 7 Nov 2011 07:32:57 +0000 (UTC), Massai na pl.misc.samochody
    napisał(a):

> [...]
    > kilkudziesięciu elementów samochodu (blachy + droższe kawałki
    > osprzętu) kosztowałoby pewnie poniżej 100 pln.

    http://www.dnaauto.eu/ - co najmniej 547 brutto.

    "Ukamienowali go pomnikiem. Lec Stanisław Jerzy"

  • 15. Data: 2011-11-07 09:16:42
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-07 08:40, Marcin Stankiewicz pisze:

    > http://www.dnaauto.eu/ - co najmniej 547 brutto.

    Gdyby to było robione masowo, to była by niezła sprawa. Co z tego, że
    sobie okleję tymi mirkocząsteczkai samochód. Złodziej dowie się o tym
    już po fakcie o ile w ogóle się dowie. Przecież nie odda mi samochodu.

    A.

  • 16. Data: 2011-11-07 14:47:20
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2011-11-07 08:32, Massai pisze:
    > Swoją droga patent z tymi mikrocząsteczkami - czemu to nie jest
    > stosowane na częściach samochodowych?

    Jest - DNA AUTO. Domyślnie każde nowe subaru jest w ten sposób
    zabezpieczane, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby oznakować tak
    dowolny pojazd.

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 17. Data: 2011-11-08 00:16:00
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-06 21:46, Bydlę pisze:

> [...]
    > B: "mobilki uważajcie, ktoś ukradł pokrywę włazu, oznaczyłem to miejsce
    > (np.) gałęzią i powiadomiłem już policję...")

    Pachołek nie postał dłużej niż minutę podobno. Ale "zawiadomiłem policję
    i ZDM, juz sa w drodze" co w korkach i ich zapale do pracy oznaczalo
    przynajmniej godzinke :)

    > Kiedyś jeden w Warszawie próbował - opisywałem na Pręgierzu.
    > Nie udało mu się. :)

    No skoro tu pisujesz, to jak widać, nie udało ;)

    > A zatrzymanie się, by jakoś zabezpieczyć miejsce niebezpieczne - to
    > przecież chwila - nie zrobiłbym tego tylko, gdybym kogoś do szpitala
    > wiózł...

    Uwierz mi, zatrzymanie sie tam to nie jest dobry pomysl:

    http://maps.googleapis.com/maps/api/staticmap?center
    =52.42141,16.8727865&zoom=18&size=800x800&sensor=fal
    se&maptype=satellite&markers=color:blue|label:A|52.4
    2141,16.8727865

    Rasowi Poznaniacy ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 18. Data: 2011-11-08 13:36:49
    Od: "Pabl_o" <b...@p...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > http://biznes.onet.pl/wroclaw-zlodzieje-rozkradaja-o
> [...]

    A jak znam zycie, tej bramy nie bylo tam ze 2 miesiace i szukali na sile
    winnego...

    --
    Picasso

  • 19. Data: 2011-11-08 13:39:25
    Od: "Pabl_o" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    >W dniu 2011-11-06 06:54, megrims pisze:
    >

    > Podczas Juwenaliów trwał mecz Widzewa z kimśtam i to kibole wszczęli
    > zadymę.

    Wiec kiboli do gazu... po co nam ta swolocz toz to samo penerstwo!

    Teraz jak nigdy dotad ciesze sie ze kaczor postawil na ta "elite" :)

    --
    Picasso

  • 20. Data: 2011-11-08 13:44:52
    Od: "Pabl_o" <b...@p...pl>

    Użytkownik "czak norris" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jest - DNA AUTO. Domyślnie każde nowe subaru jest w ten sposób
    > zabezpieczane, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby oznakować tak dowolny
    > pojazd.

    Gowno wart ten system... zadnego efektu prewencyjnego. Uwazasz, ze zlodziej
    informuje pasera, ze kradzione elementy pochodza z oznakowanego samochodu?
    Paserzy zazwyczaj i tak maja podkladki w formie lewych faktur i grozi im co
    najwyzej paserka nieumyslna - czyli nic!

    --
    Picasso