  • Data: 2009-06-24 12:45:56
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> szukaj wiadomości tego autora

    Kowalski wrote:

> [...]
    _ep1/photos/olympus_ep1...

    > Zastanawia mnie jedno,
    > 1. jak bardzo trzeba być sfrustrowanym, że w "moim" systemie nie ma
    > takiego rozwiązania, lub że moja ulubiona firma nie ma takiego
    > rozwiązania ...

    Nie wiem, nie znam takiej osoby. Moze cos opowiesz z własnych doświadczeń?

    > 2. jak bardzo trzeba mieć zlasowany mózg aby zatracić zdolność
    > logicznego myślenia

    Ten punkt widzenia tez przedstawisz?

    > żeby wypisywać takie bzdury jak wyżej ...

    Mozna konkretniej? Pewnie nie mozna ;-)

    > radzę poczytać
    > http://www.sunpak.pl/files/Sunpak%20RD2000.pdf
    > cena brutto nieco ponad 200zł
    > tylko patrzeć jak pojawi się dedykacja pod Olympusa.

    No jak sie pojawi to pogadamy. Najlepiej w zestawie z E-P1 i mocowana
    wewnątrz obudowy ;-)

    > PS
    > Oczywiście jak pojawi się coś na kształ E-P1 pod inną jedynie słuszną
    > marką, to okaże się jak zwykle, że pomysły Olympusa są najlepsze na
    > świecie.

    No jak sie pojawi to pogadamy. Na razie Olympus potrzebował wiecej czasu od
    Panasonica, a wynik taki "lekko średni"...

    > A jak dostanie tyci lampkę i tyci wizjerek (do niczego nie przydatne
    > oczywiście) to większości puszczą zwieracze.

    No to raczej twój zwieracz jest podatny na puszczanie, ale szczesliwie
    jesteś mniejszością ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj