  • Data: 2009-06-25 05:33:22
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> napisał

    > [...]
    jedyny

    > A o jakim aparacie piszesz?

    Już to pisałem - Panasonic DMC-FZ50.

    > Bo we wszystkich hybrydach jakie sam
    > widziałem (z MF na pierścieniu) pierwszy skok (bo silnik napedza fokus
    > skokowo) był zawsze jałowy, czyli włączał lupkę (jeśli była), a nie psuł
    > ustawienia. Dodatkowo GO w hybrydzie łyknie prawie wszystko (nawet
    > w makro nie jest źle :))
    >[...]

    Niestety - sprawdzałem i w FZ-50 jest inaczej. Po ponownym włączeniu lupki
    widać wyraźnie na niej, że ostrość jest już przestawiona. Próbowałem w różny
    sposób poruszać pierścieniem ostrości - i zawsze efekt jest ten sam.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)