  • Data: 2009-06-24 21:56:44
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    [...]
    > Fakt - sprawdziłem i można przesunąć - zatem jeden problem mniej. Ndal
    > jednak nie widzę rozwiazania drugiego:
    > - ustawiłem na lupce ostrość i wciskam lekko spust migawki żeby
    > obejrzeć cały kadr. Lupka mi znika i widzę, że kadr jest OK. Chcę jednak
    > jeszcze pzred wykonaniem zdjecia skontrolować jeszcze raz ostrość - by np.
    > sprawdzić, czy motyw nieco mi sie w międzyczasie nie przesunął. I... jedyny
    > znany mi sposób włączenia lupki to zakręcenie pierścieniem ostrzenia -
    > czyli świadome rozregulowanie nastawionej przed chwilą ostrości.

    A o jakim aparacie piszesz? Bo we wszystkich hybrydach jakie sam
    widziałem (z MF na pierścieniu) pierwszy skok (bo silnik napedza fokus
    skokowo) był zawsze jałowy, czyli włączał lupkę (jeśli była), a nie psuł
    ustawienia. Dodatkowo GO w hybrydzie łyknie prawie wszystko (nawet
    w makro nie jest źle :))

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]