  • Data: 2009-06-19 21:00:28
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Jun 2009, dominik wrote:

    > Dla mnie wobec tego lampa jest raczej zbędna. Wiem, że zazwyczaj pewnie proporcje
    są odwrotne,

    Niekoniecznie - jest pewien problem marketingowy.
    Posiadacze i nabywcy kompaktów całkiem często nie wiedzą, że im wbudowana
    lampa nie jest potrzebna (bo w większości przypadków albo obejdą się
    bez, albo sprowokują kolejny flejm "czemu mam czarne tło" :P)
    za to przydałaby się zewnętrzna :D

    > ale osobiście lampy mi zupełnie nie żal.
    > Zresztą w warunkach tego typu - poradzi sobie nawet tani kompakt i zarówno
    > małe jak i z lampą nie są problemem. To czego nie ma to mały aparat, z dużą
    > matrycą i dobrym iso oraz wymienna optyką, bez komory lustra.

    Z okazji dużej matrycy poprzestał bym na przeciętnym ISO (przeciętnym
    dla *dużej matrycy*), za to z "dynamiką Fuji".
    Zdecydowanie.
    Jak to który spisywacz życzeń klientów czyta to bardzo poproszę :D

    pzdr, Gotfryd