  • Data: 2009-06-20 12:18:20
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kibic wrote:
    > to idź do jakiejś pracy bedziesz miał więcej piniążków :-) 500zł to
    > kosztuje małpka bez manuala.

    No właśnie dobrze oceniłeś - dla mnie to jest małpa bez manuala, bo bez
    EVF i z tak żałosnym ekranem to manualnego ostrzenia tam po prostu nie ma.
    Kompakty z IS w sklepie są już właśnie od tak 500zł.

    > do całej reszty:
    > na servisach, które były na prezentacji piszą, że AF jest bardzo
    > dobry. to jak to jest?

    AF mnie najmniej obchodzi. Jest kompaktowy w oparciu o detekcję kontrastu.

    > jak oglądam fotki ze studia na imaging-resource, to tam widać, że NR
    > bardzo dużo daje. Może nie trzeba sie przejmować tymi brudnymi fotkami
    > z testów, bo one sa wszystkie na zero wyostrzenia i zero NR.
    > poczekam jeszcze na testy użytkowe z duzą ilością ciemnych zdjęć z NR
    > na max.

    No jakość jak na kompakt musi być lepsza niż całej reszty, ale do
    lustrzanek to wciąż tak sobie. A to miało byc takie cudowne - małe, z
    jakością lustrzanek i wymienną optyką.

    > http://www.imaging-resource.com/PRODS/EP1/EP1hSLI160
    0_NR_HI.HTM
    > http://www.imaging-resource.com/PRODS/EP1/EP1hSLI080
    0_NR_HI.HTM

    > ps.normalnie dorabiam ideologie żeby sie do niego przekonać :-)

    A ja nie. Uważam, że to mocno przepłacony aparat. Zdecydowanie wolałbym
    znacznie lepszego panasa, jedyne co to brak tam IS - Poza tym jest
    świetny. Ten jest tylko mały.

    d.