  • Data: 2009-06-19 15:12:47
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kowalski" <j...@g...pl> napisał:

    >Po co oceniać na LCD, jak z góry wiadomo, że każde zdięcie biędzie jak
    >żyleta

    Jakoś opinie wyrażone w tym wątku po obejrzeniu sampli przez osoby czekające
    z niecierpliwością na mały aparat cyfrowy z dużą matrycą nie potwierdzają
    tej żylety.

    >Tam nie ma AF made in Pentax więc mydła nie będzie.

    Zacząłem Ci odpowiadać, bo po zmianie nicka wylazłeś mi z kill-file'a i
    odniosłem wrażenie, że trochę podniosłeś poziom swoich wypowiedzi. Widzę
    jednak, że nadal próbujesz uciekać się do szczeniackich wycieczek. Cóż -
    Twój wybór - sam sposobem w jaki prowadzisz dyskusję zdecydujesz o tym, czy
    ktokolwiek będzie Cię poważnie traktował.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)