  • Data: 2009-06-19 15:30:58
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kowalski" <j...@g...pl> napisał:

    >Fajnie się czyta takie wypociny, jak pamięta się wychwalanie tzw.
    >fotek w świetle zastanym.

    Fajnie się pisze takie bzdety jak się zapomina, że są sytuacje w których nie
    ma możliwości skorzystania tylko ze światła zastanego.

    >Ojjj widzę, że co poniektórym mocno popsuło się samopoczycie po
    >przemierze E-P1 i jako antidotum wylewa się żółć na grupie ...

    Niektórym faktycznie się posuło. Wiele osób (ja akurat nie - do zdjęć które
    robię nie potrzebuję takiego aparatu) czekało z niecierpliwością na premierę
    E-P1 liczac, że będzie to aparat dla nich. I trudno się dziwić, że są
    zawiedzeni widząc wady, które z ich punktu widzenia ten aparat
    dyskwalifikują. Pozostaje im dalsze oczekiwanie - może na Samsunga, może na
    następny model Olympusa lub Panasonica...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)