  • Data: 2009-11-24 08:15:25
    Temat: Re: OEmierć motocyklisty - dla sšdu warta 180 zł
    Od: mites <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Lis, 02:51, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Przewidują i nie przewidują. Jakby był pijany, to dożywotni zakaz jest
    > możliwy wprost.

    ale przecież nie był pijany...

    > A w tym przypadku wystarczyłoby sięgnąć po "mocniejsze" paragrafy przy
    > interpretacji czynu i dać np. 10 lat bez zawieszenia i zakaz kierowania
    > pojazdami na 10 lat.

    ale równie dobrze można było sięgnąć po te "lżejsze" . nie żebym
    usprawiedliwiał kogolwiek (a już tego kierowcę w szczególności) ale
    taka pisanina nie ma sensu. a co do wyroków sądu, to są one tylko
    takie jak całe nasze państwo... i są wynikiem tego kogo wybieramy do
    sejmu...

    > Dyrektor dużej formy, więc pewnie okolica 40-tki, czyli wyszedłby
    > zmaltretowany 50-latek, który dopiero po 10 latach mógłby próbować
    > ponownie zdawać prawko.
    >
    > Ale cóż - dyrektor, kasiasty, wyrok najdelikatniej mówiąc symboliczny...
    > Wszyscy wiemy, o co chodzi.

    no właśnie nie wszyscy wiedzą o co chodzi...

    > A sędziów nikt nie rozlicza z ich wyroków, choćby nie wiem jak bzdurnych.

    rozlicza sąd odwoławczy, jak nie masz pojęcia o czym piszesz, to nie
    pisz, bo tylko innym mącisz w głowach...