eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOC proceduryRe: OC procedury
  • Date: Thu, 21 Jul 2011 20:11:21 +0200
    From: BAREK <b...@p...pl>
    Reply-To: b...@p...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: OC procedury
    References: <4e272e8c$1@news.home.net.pl>
    In-Reply-To: <4e272e8c$1@news.home.net.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 110721-0, 2011-07-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 194.117.241.254
    Message-ID: <4e286bd4$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1311271892 194.117.241.254 (21 Jul 2011 20:11:32 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 26
    X-Authenticated-User: skowronki
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2386930
    [ ukryj nagłówki ]

    W sprawie w jakiej pytam się o działanie ubezpieczyciela było tak;
    1.Zdarzenie 8 lipca, po jakiś 2 godzinach prób udało się dodzwonić do
    ubezpieczyciela i informacja, że powinni obejrzeć auto w 24 godziny, ale
    na pewno się nie wyrobią.
    2.Na wizję auta rzeczoznawca dociera 11 lub 12 lipca i obiecuje wycenę
    szkody na 14 lipca czwartek, jest z nim ustalone, że taki a taki
    warsztat szkodą się zajmie i będzie się w moim imieniu z nim kontaktował...
    i... cisza.
    3.W poniedziałek 18 lipca warsztat skarży się, że nagle okazało się
    potrzebne jeszcze jedno upoważnienie do ich kontaktów z
    ubezpieczycielem, ale i to nie pomaga, nie chcą im informacji udzielić.
    4.We wtorek 19 lipca dzwonie do ubezpieczyciela na party line, a
    panienka mi mówi, że nie ma żadnych informacji co dzieje się z tą
    szkodą, obiecuje oddzwonienie lub mejla do mnie i cisza,
    5.Wczoraj 20 lipca piszę do nich mejla, autoresponder i dalej cisza.
    Czy taki brak reakcji ze strony ubezpieczyciela można jakoś zaskarżyć?

    Może zacząć im robić antyreklamę :-)

    Bartek


    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: