    From: "greg" <g...@f...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: OC na crossa
    Date: Tue, 31 Mar 2009 22:56:48 +0200

    Użytkownik "Marek B" <r...@n...net.pl> napisał w wiadomości
    news:gqtktk$nme$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    de Fresz pisze:
    > Bo są to "pojazdy wolnobieżne", wspomniane w PORD. Znajdź sobie definicję
    > i zastanów się dlaczego crossy się pod nią nie łapią.

    widziałem spychacz (czy jak to zwał z łychą zaczepistą) "wolnobieżny",
    jechała 80km/h

    > A crossówka to pojazd "przed rejestracją", "zarejestrowany za granicą" czy
    > "historyczny"?

    czytaj ze zrozumieniem i nie wybieraj tylko tego co się Tobie podoba lub
    nie, cyt: "... niedopuszczonym do ruchu na terytorium Rzeczypospolitej
    Polskiej ...", czyli przypiąłbym tutaj pojazd bez możliwości do rejestracji.

    No to moim zdaniem źle przypiąłbyś. Cross bez homologacji na drogi jest nie
    tylko "niezarestrowany" alr wręcz "niezarejestrowywalny".

    Ale nie zamierzam się tu kłócić i przekonywać nikogo. Po prostu uważam, że
    do niczego to ubezpieczenie sie nie przyda, bo jakby co to ubezpieczyciel
    odmówi wypłaty, a policmajster i tak sprawdzić zechce dowód rejestracyjny,
    którego nie ma. I dupa.

    pozdro

    greg