  • Data: 2009-04-01 14:16:33
    Temat: Re: OC na crossa
    Od: suzukirmz450 <bartosz.sadurski@_NOSPAM_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam, ja tez slyszalem, ze mozna to zrobic ale walkuje temat z PZU od 2
    tygodni i skutecznie zaczynaja mnie przekonywac ze nie mozna. Wynalazlem
    nawet klauzule 17 do ubezpieczenia OC ktora jest wymyslona do urzadzen,
    ktore nie sa objete obowiazkowym ubezpieczeniem OC juz sie ucieszylem i
    mysle MAM!!! a tu d... bo po pierwsze primo mozna ja wykupic tylko na
    dzialalnosc gospodarcza, po drugie primo dotyczy bardziej wozkow widlowych
    i tego typu rzeczy po trzecie primo nie jest to oc komunikacyjne czyli jak
    zatrzyma police to mowi 5000zl prosze. Przy wykupieniu normalnego,
    respektowanego, tak przez nas ludzi jezdzacych na crossach pozadanego
    ubezpieczenia komunikacyjnego OC jest jeden jedyny malutki problem crossa
    nie da sie zakwalifikowac do zadnej z grup objetych mozliwoscia wykupu OC
    ZADNEJ. bardzo chcialbym sie mylic i jesli zna ktos lub moze sam kupil,
    jakims cudem, takie OC moze agent byl pijany moze wzial w lape (poniewaz
    za wystawiona polise odpowiedzialnosc ponosi wystawiajacy) to bede bardzo
    wdzieczny za rade jak i gdzie to zrobic bo ja sie powoli poddaje.