  • Data: 2009-03-31 21:29:07
    Temat: Re: OC na crossa
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "greg" <g...@f...com> napisał w wiadomości
    news:gqu15g$epr$1@inews.gazeta.pl...
    > Niezarejestrowana crossowka do ruchu drogowego jest niedopuszczona.
    >
    > Czy zatem obowiązują ją przepisy prawa o ruchu drogowym? Np przepis o
    > konieczności posiadania kierunkowskazów? Nie obowiązuje.
    >
    > Przepis o koniecznosci posiadania tablicy rejestracyjnej? Nie obowiązuje.
    >
    > Przepis o konieczności posiadania OC? Nie obowiązuje.

    a rzeczywistość jest trochę inna , policja jak zatrzymała mojego wujka jak
    jechał co prawda DR 350 ale bez rejestracji, bez prawa jazdy no i bez OC,
    chciała tylko OC powiedzieli że to że nie ma blach lub lejców to jest małe
    pifko i maja to gdzieś a to że nie ma OC o to ho ho.
    DR-ke zawinęli i oddali jak zrobił OC.
    Nie twierdze ze to reguła ale ogólnie OC jest najważniejsze.

    Pozdrawiam
    Rafał
    450exc