    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: OC na crossa
    Date: Tue, 31 Mar 2009 16:44:18 +0200

    On 2009-03-31 13:02:29 +0200, Marek B <r...@n...net.pl> said:

    > ce do ruchu
    >
    > A na jakiej podstawie jeździ ciężki sprzęt budowlany? w większości
    > niezarejestrowany, nieoświetlony, ale za to szeroki na 1,5 pasa ;-)

    Bo są to "pojazdy wolnobieżne", wspomniane w PORD. Znajdź sobie
    definicję i zastanów się dlaczego crossy się pod nią nie łapią.

> [...]
    > umowę obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów m echanicznych
    > za szkody powstałe w związku z ruchem posiadanego przez niego p ojazdu.
    > 2. Przepisy dotyczące obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy
    > pojazdów mechanicznych stosuje się także do posiadacza lub kierując ego
    > pojazdem mechanicznym, przed jego rejestracją, jak również do posia
    > dacza lub kierującego pojazdem zarejestrowanym za granicą,
    > niedopuszczony m do ruchu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz
    > do posiadacza lub kierującego pojazdem historycznym, od chwili

    A crossówka to pojazd "przed rejestracją", "zarejestrowany za granicą"
    czy "historyczny"?
    To OC to taki trochę dupochron, dla uspokojenia sumienia (swojego bądź
    policmajstra). Realnej wypłaty odszkodowania bym się jednak nie
    spodziewał. Ew. TU wypłaci, ale i wystąpi z regresem.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco