  • Data: 2013-01-27 22:57:11
    Temat: Re: OC bez prawa jazdy
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.01.2013 21:11, krysmar wrote:

    > Kolejny mądrala, co to postradał zmysły,

    Kto tu postradał zmysły?

    > a to że nie mogę zdać
    > gównianego egzaminu nastawionego na trzepanie hajsu

    Pierdolenie. Większość znanych mi ludzi zdała w pierwszym/drugim
    podejściu. Znam takich co nie zdali w 8 [*] i oni NIE powinni jeździć -
    ktoś kto oblewa 2 czy trzy egzaminy w tym samym miejscu przez wjechanie
    pod prąd na drogę 2 jezdniową powinien trzymać się z dala od kierownicy.

    [*] Znam też przypadek zdania w 10 i mnie on przeraża.

    > i nie mam zamiaru
    > płacić za niego 10 razy,

    To płać za komunikację miejską albo za taksówkę.

    > czyni mnie zaraz śmieciem co nie potrafi czytać
    > i myli pedał gazu z hamulcem, będzie zapierdzielał 100km/h w terenie
    > zabudowanym i jeździł pod prąd, taaa jasne!

    Nie. Czyni Cię człowiekiem, który nie jest w stanie zdać dość prostego
    egzaminu. Jeżeli sobie nie radzisz na nim to istnieje uzasadniona
    obawa[*], że będziesz stwarzał zagrożenie na drodze.

    [*] nie pewność, bo istnieje prawdopodobnie wielu ludzi jeżdżących
    latami bez prawka i nie powodujących zagrożenia, ale prawdopodobieństwo,
    że ktoś kto nie zdał egzaminu będzie bardziej niebezpieczny na drodze
    jest spore.

    > Co jeszcze, może zamontuję sobie kamerkę, bo jestem takim debilem że
    > udokumentuje swoją nielegalną jazdę,

    Czyli w sumie jesteś debilem... Kamerka to chyba jedyna możliwość abyś
    mógł udowodnić brak winy w razie ewentualnego wypadku.

    Michoo