  • 1. Data: 2013-01-27 12:46:02
    Temat: OC bez prawa jazdy
    Od: "krysmar" <k...@p...com>

    Witajcie
    Który ubezpieczyciel przyjmie ode mnie obowiązkową składkę OC w przypadku,
    gdy nie mam prawa jazdy?
    W cennikach internetowych nie ma w ogóle takiej opcji do wyboru.
    Mam zamiar oczywiście jeździć bez prawa jazdy, komunikacja miejska to
    kpina i rozbój w biały dzień, obecnie bez samochodu nie można żyć, a
    normalnie prawa jazdy nie da się zdać w tym chorym kraju. Czy oprócz 500zł
    mandatu w razie kontroli, grozi mi coś w przypadku ewentualnej stłuczki z
    czyjejkolwiek winy? Ubezpieczyciel poda mnie do sądu, lub coś takiego?

  • 2. Data: 2013-01-27 13:24:31
    Temat: Re: OC bez prawa jazdy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "krysmar" <k...@p...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Witajcie
    > Który ubezpieczyciel przyjmie ode mnie obowiązkową składkę OC w przypadku,
    > gdy nie mam prawa jazdy?

    Każdy.
    Ubezpiecza sie samochód, a nie właściciela.
    I nawet nie musi tego robić właściciel, może użytkownik.

    > W cennikach internetowych nie ma w ogóle takiej opcji do wyboru.
    > Mam zamiar oczywiście jeździć bez prawa jazdy, komunikacja miejska to
    > kpina i rozbój w biały dzień, obecnie bez samochodu nie można żyć

    Miałeś już prawko?

  • 3. Data: 2013-01-27 13:55:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Sun, 27 Jan 2013 12:46:02 +0100, krysmar napisał(a):

    > Czy oprócz 500zł
    > mandatu w razie kontroli, grozi mi coś w przypadku ewentualnej stłuczki z
    > czyjejkolwiek winy? Ubezpieczyciel poda mnie do sądu, lub coś takiego?

    Ubezpieczyciel wystąpi do Ciebie z regresem, czyli będziesz musiał oddać
    ubezpieczycielowi to wszystko co on zaplacił poszkodowanemu.

  • 4. Data: 2013-01-27 14:27:29
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 27 Jan 2013 12:46:02 +0100, krysmar napisał(a):

    > Który ubezpieczyciel przyjmie ode mnie obowiązkową składkę OC w przypadku,
    > gdy nie mam prawa jazdy?

    Każdy.

    > W cennikach internetowych nie ma w ogóle takiej opcji do wyboru.

    Twoja umiejętność czytania wyraźnie dorównuje umiejętności prowadzenia
    samochodu.

    AK

  • 5. Data: 2013-01-27 14:31:34
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-01-27 12:46, krysmar pisze:
> [...]
    > 500zł mandatu w razie kontroli, grozi mi coś w przypadku ewentualnej
    > stłuczki z czyjejkolwiek winy? Ubezpieczyciel poda mnie do sądu, lub coś

    Sprawdz na ipolisa.pl - tam sie odhacza "ubezpieczajacy posiada prawo
    jazdy" - najwyzej tego nie zaznaczysz

    --
    venioo

  • 6. Data: 2013-01-27 14:38:00
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 27.01.2013 12:46, krysmar pisze:
    > Witajcie
    > Który ubezpieczyciel przyjmie ode mnie obowiązkową składkę OC w
    > przypadku, gdy nie mam prawa jazdy?
    mBank
> [...]
    > 500zł mandatu w razie kontroli, grozi mi coś w przypadku ewentualnej
    > stłuczki z czyjejkolwiek winy? Ubezpieczyciel poda mnie do sądu, lub coś
    W zasadzie Ubezpieczyciel powinien wystąpić z regresem i zażądać 100%
    zwrotu kosztów z Twojej strony. jednak w Poland banana republik, nie
    zdziwię się jeśli nic złego Cię nie spotka. W sumie Fajnie by było
    jakbyś tak jeździł parę lat, a potem opowiedział o tym przed kamerami
    TVNu...

    ToMasz

  • 7. Data: 2013-01-27 14:45:05
    Od: "krysmar" <k...@p...com>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:51052db8$0$26681$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > zdziwię się jeśli nic złego Cię nie spotka. W sumie Fajnie by było
    > jakbyś tak jeździł parę lat, a potem opowiedział o tym przed kamerami

    Wiedziałem, że jacyś świętojebliwi się wypowiedzą, czemu akurat w Tvn, co
    to jakiś autorytet, może do Niepokalanów pójdę.
    Cyganie jeżdżą i nikt ich nie ruszy, posłowie łamią przepisy i nic im nie
    można zrobić, bo mają nietykalność aka immunitet, bogaty się wyłga, na
    ulicach szaleją piraci, ale na mnie gromy i ukamieniować, bo chcę po
    prostu jeździć samochodem?

  • 8. Data: 2013-01-27 14:57:24
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 27 stycznia 2013 14:45:05 UTC+1 użytkownik krysmar napisał:
> [...]
    >
    > można zrobić, bo mają nietykalność aka immunitet, bogaty się wyłga, na
    >
    > ulicach szaleją piraci, ale na mnie gromy i ukamieniować, bo chcę po

    Ja Cie nie jebię ani nie pouczam bo to że będziesz jeździł bez ubezpieczenia działa
    na moja korzyść.

  • 9. Data: 2013-01-27 15:09:48
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Ja Cie nie jebię ani nie pouczam bo to że będziesz jeździł bez ubezpieczenia działa
    na moja korzyść.

    A to dlaczego???

    ToMasz

  • 10. Data: 2013-01-27 15:33:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 27 Jan 2013 15:09:48 +0100, ToMasz napisał(a):

    > A to dlaczego???

    Te sprawy które znam, to każdemu poszkodowanemu życzyć żeby inni
    ubezpieczyciele załatwiali sprawę tak jak UFG.

    Z jednym wyjątkiem - jak masz AC, to UFG wymaga żebyś likwidował szkodę ze
    swojego AC, a jedynie pokryją Ci udział własny.