    From: pwz <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: OC+AC - jak zwykle różnice
    Date: Wed, 18 Sep 2013 19:17:29 +0200

    W dniu 2013-09-18 18:54, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > u mnie było tak: OC - super dodatki do oc typu szyby, opony,
    > spalenie/kradzież, a nawet holowanie w wypadku awarii- super.
    > Ale niestety wykupienie AC powduje ze większość w.w dodatków przechodzi
    > do AC i w razie wypadku - kasuje zniżki. Mnie wyszło że oc+ dodatki jest
    > wmiarę ok, ale to samo z lekką dopłata za ac, - już nie.
    > Tak więc w jednej firmie kupiłem OC+ szyby+opony+holowanie(w razie
    > wypadku, awarii, nawet pod domem, z transportem pasażerów) a w drugiej
    > firmie gołe AC które było nie wiele droższe od ubezpieczenia na wypadek
> [...]

    Udział własny staram się kasować do 0 (choć czasami lepiej go mieć, bo
    kalkuluje się spore obniżenie ceny polisy). Sama koncepcja jest ciekawa,
    tzn. rozdzielenie OC (z dodatkami) od AC. Możesz jeszcze napisać, w
    jakich firmach miałeś te ubezpieczenia?
    Mam kłopot - Link4 oraz LibertyDirect w swoich kalkulatorach dają
    możliwość albo tylko OC (+ garść dodatków) albo OC+AC (+dodatki), ale
    nigdy samo gole AC. Czy 'w realu' też tak trzeba łączyć te pakiety, czy
    pozwalają na 'gołe' AC?
    pwz