  • 31. Data: 2011-11-03 16:14:56
    Temat: Re: OC
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-03, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Uważasz, że TU zajmują się utylizacją samochodów?

    Roman bez obrazy ale czytasz co pisze? Napisalem ze jest wiele
    oprogramowania do wyceniania uzywanych samochodow (z ktorych min.
    korzystaja TU).

    > Nie ma znaczenia - mówimy o stracie pieniędzy. Skoro samodzielnie
    > chcesz demontować samochody, to samodzielnie montuj sobie
    > telewizor.Dlaczego chcesz dawać zarabiać komuś innemu?

    Duzo rzeczy robie sam, ktorych jeszcze mi nikt nie zabrania ale do tego
    wszystkiego to zmierza.

    Nie rozumiesz albo nie chcesz zrozumiec o co mi chodzi. Kupujesz
    samochod za wlasne pieniadze a na koniec okazuje sie, ze nie mozesz
    z nim zrobic co chcesz. Wiec analogia z telewizorem jest letkozdupy.

    > Ja tam jeszcze nie splamiłem się kupnem gotowego komputera (poza
    > laptopami).

    Wyprodukowales procesor i plyte glowna? Szacun ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2011-11-03 16:18:04
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Nie ma znaczenia - mówimy o stracie pieniędzy. Skoro samodzielnie
    > chcesz demontować samochody, to samodzielnie montuj sobie
    > telewizor.Dlaczego chcesz dawać zarabiać komuś innemu?

    No widzisz, właśnie w tym rzecz, że złożyć sobie kompa możesz (jeszcze ;>),
    a nawet zlutować telewizor jeśli taka wola, prawda? A zdemontować własnego
    pojazdu jednak nie możesz. To jest dość wkurzające i na pewno dałoby się
    to jakoś uregulować z nieco większym szacunkiem do praw własności.

  • 33. Data: 2011-11-03 16:38:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    Thursday, November 3, 2011, 4:14:56 PM, you wrote:

    > Roman bez obrazy ale czytasz co pisze? Napisalem ze jest wiele
    > oprogramowania do wyceniania uzywanych samochodow (z ktorych min.
    > korzystaja TU).

    Uważasz, że wycena wraków dla potrzeb TU ma cokolwiek wspólnego z
    wyceną rzeczywistej wartości?

> [...]
    > samochod za wlasne pieniadze a na koniec okazuje sie, ze nie mozesz
    > z nim zrobic co chcesz. Wiec analogia z telewizorem jest letkozdupy.

    Nie możesz, bo zapewne nie masz na to warunków. A jeśli twierdzisz, że
    masz warunki, to zacznij to robić zawodowo.

    > Wyprodukowales procesor i plyte glowna? Szacun ;-)

    A Ty ile samochodów wyprodukowałeś od zera? Wielki piec do wytopu
    surówki gdzie postawiłeś?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 34. Data: 2011-11-03 16:42:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jakub,

    Thursday, November 3, 2011, 4:18:04 PM, you wrote:

> [...]
    > pojazdu jednak nie możesz. To jest dość wkurzające i na pewno dałoby się
    > to jakoś uregulować z nieco większym szacunkiem do praw własności.

    Bo mamy jeszcze problem skali - montującąc czy demontując jeden
    komputer nie czynię ani sobie ani ssiadowi szkody. Demontaż samochodu
    to jednak już nie taki banał.

    Napisałem na początku - WIĘKSZOŚĆ społeczeństwa nie poradzi sobie z
    demontażem we własnym zakresie. A prawo robi się pod większość.
    Ja pamiętam te czasy, gdy na podwórkach stało więcej wraków niż
    jeździło po drogach samochodów. I nie chcę powrotu do tego. Wystarczy
    mi wrak który widzę przez okno - też ktoś uważał, że "zarobi" nie
    złomując.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 35. Data: 2011-11-03 17:34:37
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Jakub Witkowski

    > A zdemontować
    > własnego pojazdu jednak nie możesz. To jest dość wkurzające i na pewno
    > dałoby się to jakoś uregulować z nieco większym szacunkiem do praw
    > własności.

    W jak ktoś zdemontuje, to wartościowe części sprzeda, a resztę
    (większość) porzuci w lesie. Problem rozwiązałaby likwidacja idiotycznego
    przepisu, który pozwala skupom złom kazać dopłacać oddającym za każdy
    brakujący kilogram w aucie.

  • 36. Data: 2011-11-03 18:05:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 3 Nov 2011 16:42:05 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Napisałem na początku - WIĘKSZOŚĆ społeczeństwa nie poradzi sobie z
    > demontażem we własnym zakresie. A prawo robi się pod większość.

    Wystarczy prawo pisać mądrze. Nie karać za demontaż pojazdu, a za demontaż
    który spowodował zanieczyszczenie.

    --
    ___________ (R)

  • 37. Data: 2011-11-03 18:54:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-03, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Uważasz, że wycena wraków dla potrzeb TU ma cokolwiek wspólnego z
    > wyceną rzeczywistej wartości?

    Myslisz ze samochody wycenia sie tylko w przypadku ubezpieczen? Niech mi
    nawet wycenia samochod/motocykl po tej cenie i cos tam odejma, a nie
    "dam pincet".

    > Nie możesz, bo zapewne nie masz na to warunków. A jeśli twierdzisz, że
    > masz warunki, to zacznij to robić zawodowo.

    Do wymontowania silnika, skrzyni, elementow karoserii czy elektroniki
    trzeba miec jakies warunki? Rozbiore to sobie na podworku, reszte moge
    zawiezc do stacji demontazu, czemu mam placic za braki skoro to moja
    wlasnosc? Nadal nie rozumiesz, ja nie chce demontowac pojazdow. Ja chce
    miec prawo do swojej wlasnosci. Tyle.

    > A Ty ile samochodów wyprodukowałeś od zera? Wielki piec do wytopu
    > surówki gdzie postawiłeś?

    Zaden. Samochod kupuje i wtedy staje sie moja wlasnoscia i chce miec do
    niego pelne prawo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2011-11-03 18:57:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-03, to <t...@x...abc> wrote:

> [...]
    > (większość) porzuci w lesie. Problem rozwiązałaby likwidacja idiotycznego
    > przepisu, który pozwala skupom złom kazać dopłacać oddającym za każdy

    Jeden myslacy.

    Przywieziesz samochod do stacji, pan Stasio zobaczy zes cwaniak i
    wymontowales silnik i on juz na tym tyle nie zarobi i powie ze przyjmie
    ten samochod jak doplacisz 800 PLN.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2011-11-03 19:13:17
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-03 18:57, AZ pisze:

    > Jeden myslacy.
    >
    > Przywieziesz samochod do stacji, pan Stasio zobaczy zes cwaniak i
    > wymontowales silnik i on juz na tym tyle nie zarobi i powie ze przyjmie
    > ten samochod jak doplacisz 800 PLN.

    No, tylko, ze ten silnik nalezy do wlasciciela pojazdu. Zaplacil za niego.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 40. Data: 2011-11-03 23:25:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-03, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

    > No, tylko, ze ten silnik nalezy do wlasciciela pojazdu. Zaplacil za niego.

    Prawo stanowi inaczej i w stacji demontazu maja prawo zarzadac od Ciebie
    do 10 PLN za kazdy brakujacy kilogram ponizej OIDP 90% masy pojazdu.

    Takie to prawo wlasnosci :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200