    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: OC
    Date: Thu, 3 Nov 2011 17:54:00 +0000 (UTC)

    On 2011-11-03, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Uważasz, że wycena wraków dla potrzeb TU ma cokolwiek wspólnego z
    > wyceną rzeczywistej wartości?

    Myslisz ze samochody wycenia sie tylko w przypadku ubezpieczen? Niech mi
    nawet wycenia samochod/motocykl po tej cenie i cos tam odejma, a nie
    "dam pincet".

    > Nie możesz, bo zapewne nie masz na to warunków. A jeśli twierdzisz, że
    > masz warunki, to zacznij to robić zawodowo.

    Do wymontowania silnika, skrzyni, elementow karoserii czy elektroniki
    trzeba miec jakies warunki? Rozbiore to sobie na podworku, reszte moge
    zawiezc do stacji demontazu, czemu mam placic za braki skoro to moja
    wlasnosc? Nadal nie rozumiesz, ja nie chce demontowac pojazdow. Ja chce
    miec prawo do swojej wlasnosci. Tyle.

    > A Ty ile samochodów wyprodukowałeś od zera? Wielki piec do wytopu
    > surówki gdzie postawiłeś?

    Zaden. Samochod kupuje i wtedy staje sie moja wlasnoscia i chce miec do
    niego pelne prawo.

    --
    Artur
    ZZR 1200