  • 21. Data: 2011-05-28 18:53:18
    Temat: Re: O swiadomosci wsrod... fotografowaczy
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-05-28 20:47, Janko Muzykant wrote:
    > Do m43 obiektywy robi się łatwiej i taniej, stąd sukcesy.

    Tak, no i w końcu takie się pojawiają - małe, tanie, z światłem f/1 i
    podobnymi. W neksie na razie jeszcze takich nie ma, to już lepiej wypada
    NX, tyle że tam body są takie sobie znów. Ale nic, mi tam się nie śpieszy :)

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 22. Data: 2011-05-28 18:54:43
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-05-28 17:07, Andrzej Libiszewski wrote:
    > Jakiś czas temu widziałem porównanie kilku kawałków sprzętu audio. Różne
    > marki (5 czy 6), ale w środku było dokładnie to samo, po najmniejszy
    > kondensatorek.
    >
    > Różnica w cenie? Ponad 100% między najtańszym i najdroższym. Żeby nie
    > było, faktycznym producentem był ten najtańszy...

    Wiesz.. optyczne zrobili porównanie koniki minolty 17-35/2.8-4 do takiego
    tamrona nie wiedząc, że to obiektyw brandowany ide facto jest taki sam.
    Nawet sporo wniosków ciekawych było hyhy :)

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 23. Data: 2011-05-28 19:22:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Libiszewski napisa?(a):

    > W sprzęcie audio? No ale jeśli nawet, to za inny soft nie warto
    > przepłacać 100%+

    Z całym szacunkiem ale najwyraźniej żyjesz jeszcze w XX wieku bo dziś
    3/4 funkcjonalności takich urządzeń sprowadza się do ich softu ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 24. Data: 2011-05-28 22:04:54
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia 28 May 2011 21:22:24 +0200, januszek napisał(a):

    > Andrzej Libiszewski napisa?(a):

    > Z całym szacunkiem ale najwyraźniej żyjesz jeszcze w XX wieku bo dziś
    > 3/4 funkcjonalności takich urządzeń sprowadza się do ich softu ;)

    Bzdura.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 25. Data: 2011-05-28 22:07:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 28 May 2011 20:54:43 +0200, dominik napisał(a):

    > Wiesz.. optyczne zrobili porównanie koniki minolty 17-35/2.8-4 do takiego
    > tamrona nie wiedząc, że to obiektyw brandowany ide facto jest taki sam.
    > Nawet sporo wniosków ciekawych było hyhy :)

    Dobry audiofil na ucho wykryje który kabel cyfrowy jest kierunkowy, a który
    nie ;) Nie może być tak, żeby coś tak trywialnego jak fakt stanęło na
    drodze bajkom ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 26. Data: 2011-05-29 07:16:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Libiszewski napisa?(a):

    > Bzdura.

    To nie jest argument i to nie jest opinia... ;)

    j.

  • 27. Data: 2011-05-29 14:54:41
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <irr0t8$g4v$1@node2.news.atman.pl>,
    "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:

    > Znajomi w lombardzie nabyli aparat za grosze (500zł, czy coś), jakieś 10 lat
    > temu. z obiektywami.
    > Tani, bo podejżana marka.
    > Jakis CONTAX RTS czy MT, ze szkłami oidp 24mm i 50mm zeissa...
    > Mi proponowali "najwyższy model Canona" - eos 620...
    >
    > Ciekawe były reakcje ludzi, gdy na pytanie o mój aparat padało odpowiedź -
    > Mamiya.

    Zgadza sie, w fotografii powszechna swiadomosc marek innych niz canon,
    nikon, samsung, czy panasonic jest niewielka.
    Ja juz tu kiedys pisalem, ze w pewnym afrykanskim kraju bylem pytany czy
    pentax to polska firma....

    TA

  • 28. Data: 2011-06-09 11:03:49
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    W dniu 2011-05-29 00:07, Andrzej Libiszewski pisze:
    [...]
    > Dobry audiofil na ucho wykryje który kabel cyfrowy jest kierunkowy, a który
    > nie ;) Nie może być tak, żeby coś tak trywialnego jak fakt stanęło na
    > drodze bajkom ;)

    Nie na ucho tylko na oko, ale tylko jeśli jest wyraźnie oznakowany :)
    Jakiś znany producent kolumn oferował dużą nagrodę dla osoby potrafiącej
    odróżnić w ślepym teście swoje przyniesione kable (dobrej jakości i
    elektrycznie ok) od ich referencyjnych (ale tanich).
    Kable to brednia dla snobów.

    Z dyskusji wnoszę, że oprócz kształtu obudowy niczym się te aparaty nie
    różnią? A jeśli nawet tak to za Leica jest +1 do lansu więc znajdą się
    kupcy.

    Sebastian