  • 1. Data: 2011-05-27 21:08:24
    Temat: O swiadomosci wsrod... fotografowaczy
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    http://www.wykop.pl/link/758357/leica-vs-panasonic/
    Komentarze wszystko mówią :)

    --
    pozdrawia Adam
    /kiedy będziesz dobrym fotografem? gdy stwierdzisz, że nie potrzeba aparatu/

  • 2. Data: 2011-05-27 21:21:34
    Temat: Re: O swiadomosci wsrod... fotografowaczy
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-27 23:08, Janko Muzykant pisze:
    > http://www.wykop.pl/link/758357/leica-vs-panasonic/
    > Komentarze wszystko mówią :)

    Nic zaskakującego, nic nadzwyczajnego. Zwykła wiara, że marka jeszcze
    coś znaczy + naiwność. Naiwność w czasach, gdzie awaryjność Mercedesa
    jest porównywalna z innymi samochodami tej samej klasy.
    EOT z mojej strony.

  • 3. Data: 2011-05-27 21:36:09
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-05-27 23:21:34 +0200, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > Naiwność w czasach, gdzie awaryjność Mercedesa jest porównywalna z
    > innymi samochodami tej samej klasy.
    > EOT z mojej strony.

    Myślę że słowem kluczowym (zwrotem) jest tu "tej samej klasy".
    ;)
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-05-27 21:39:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-27 23:21, "Paweł W." pisze:
    > Nic zaskakującego, nic nadzwyczajnego. Zwykła wiara, że marka jeszcze
    > coś znaczy + naiwność. Naiwność w czasach, gdzie awaryjność Mercedesa
    > jest porównywalna z innymi samochodami tej samej klasy.

    To nie jest ta sama klasa, to jest ten sam model :)

    --
    pozdrawia Adam
    /gdy wstaję o dziesiątej myślę, że świat jest niesprawiedliwy i to jest

  • 5. Data: 2011-05-27 21:45:23
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-27 23:36, JA pisze:

    > Myślę że słowem kluczowym (zwrotem) jest tu "tej samej klasy".
    > ;)

    Miałem na myśli rozmiary, a nie porównanie Mercedesa do Audi, czy
    Jaguara (chociaż w tym wypadku ten ostatni mógłby wypaść blado ;) ).

  • 6. Data: 2011-05-27 23:47:19
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Fri, 27 May 2011 23:21:34 +0200, Paweł W. napisał(a):

> [...]
    > coś znaczy + naiwność. Naiwność w czasach, gdzie awaryjność Mercedesa
    > jest porównywalna z innymi samochodami tej samej klasy. EOT z mojej

    o jakiej klasie mówisz??? Do modelu 124 mercedes był klasą dla siebie,
    teraz... Cóż można mówić o rozmiarze, wielkości, ale raczej nie o
    klasie...

    --
    pzdr
    meping

  • 7. Data: 2011-05-28 10:29:04
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-05-27 23:08:24 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Komentarze wszystko mówią :)

    Komentarze mówią jacy jesteśmy. Znaczy my wszyscy. Wystarczy je
    wszystkie przeczytać i już wiadomo jaki procent to świadomi klienci,
    jaki procent, to ci którzy muszą mieć "markę", a jaki procent kupi byle
    gówno, byle tylko był bliźniak markowy.
    Nie przyszło Ci przypadkiem do głowy, że panas się właśnie dla tego
    sprzedaje, że jest taki sam jak lejek, a o niebo tańszy? Taki to cwany
    jestem, że się nie dałem wyrolować marketoidom.
    :)

  • 8. Data: 2011-05-28 10:36:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    JA napisa?(a):

    > Nie przyszło Ci przypadkiem do głowy, że panas się właśnie dla tego
    > sprzedaje, że jest taki sam jak lejek, a o niebo tańszy? Taki to cwany
    > jestem, że się nie dałem wyrolować marketoidom.

    Zabrakło tam trzeciego aparatu ChangX2103, który ma te same parametry,
    tak samo wygląda, jest montowany w tej samej fabryce, na tej samej linii
    montażowej, z tych samych części i dostępny w sieci tanich marketów za
    280 zl ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 9. Data: 2011-05-28 10:43:35
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-05-28 12:36:27 +0200, januszek <j...@p...irc.pl> said:

> [...]
    > tak samo wygląda, jest montowany w tej samej fabryce, na tej samej linii
    > montażowej, z tych samych części i dostępny w sieci tanich marketów za

    Też prawda, ale wiedza o nim wśród zwolenników panasa i lejka jest
    znikoma, a jeżeli nawet ktoś o nim wie, to się nie splugawi "podróbką".
    Sam też bym go nie tknął w myśl zasady: tanie mięso pies je. Są pewne
    granice przyzwoitości i takiej samości.

  • 10. Data: 2011-05-28 10:46:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-28 12:29, JA pisze:
> [...]
    > sprzedaje, że jest taki sam jak lejek, a o niebo tańszy? Taki to cwany
    > jestem, że się nie dałem wyrolować marketoidom.

    Wśród ludu jednak panas jest znany, a leika równie podejrzana jak
    ChangX2103 :)

    --
    pozdrawia Adam
    /jako Polak oczywiście jestem tolerancyjny i uczciwy/