  • 11. Data: 2009-10-30 12:02:59
    Temat: Re: O serwisie Nikona - ciag dalszy
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:hcehjc$1c5$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Hej

    > Masz rację, nie kupuj żdnego aparatu, nie będziesz mieć problemów ;P
    > D300 to świetna puszka, sprawdź inne serwisy :)
    > Miałem do czynienia z serwisem Sigmy i nigdy więcej nie chcę.
    >
    > A jeśli masz trochę więcej sprzętu i działalność gosp. to możesz załapać
    > się do NPS, a tam obsługa jest rewelacyjna, od 2 lat z tego korzystam.
    > Padła mi jedna puszka dwa dni przed ważnym zleceniem, na drugi dzień
    > dostałem zastępczą z "dekielkiem" w postaci 85/1.4 :)
    > Potrzebowałem 600/4vr, nie ma problemu, strach jedynie coś zepsuć ;)

    a co za różnica czy D300 kupuje osoba prywatna czy firma? każdy wydał tyle
    samo kasy na ten sprzet i powinien być traktowany dobrze

  • 12. Data: 2009-10-30 12:47:57
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Kokos wrote:

    > a co za różnica czy D300 kupuje osoba prywatna czy firma? każdy wydał
    > tyle samo kasy na ten sprzet i powinien być traktowany dobrze

    Potencjalnie osoba prywatna nie narobi Ci smrodu tyle co zawodowy
    dziennikarz. Różne traktowanie osób kupujących jednakowy sprzęt za jednakową
    kasę to zwykłe **jstwo i trzeba być niezłym ***em, żeby coś takiego
    wymyśleć.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 13. Data: 2009-10-30 21:20:32
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "docxxx" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...
    > http://www.optyczne.pl/2358-nowo%C5%9B%C4%87-Nikon_w
    alczy_z_PolishNikonService.com.html

    > Apel: prosze usunac wszystkie posty szkalujace Nikona. Natychmiast!!!

    A moze powolamy komisje do spraw nacisków ?

  • 14. Data: 2009-10-31 09:47:39
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-10-30 13:00:39 +0100, "Kokos" <k...@k...com> said:

    > Sluszna inicjatywa, ale uwazam ze zamiast wpisywac swoje przypadki na
    > strone, ludzie powinni zglaszac sie do Urzedu Ochrony Konkurencji i
    > Konsumentów, mysle ze to by odnioslo lepsze skutki.

    Cha cha cha.
    Przez prawie pół roku miałem przyjemność ciągnięcia sprawy z Sony
    (PS3), przy "pomocy" UOKiK-u.
    Właśnie takie oddolne inicjatywy, w których niezadowolony klient
    (przypominam, że nie PETENT), może się wyżalić przynoszą znacznie
    więcej pożytku.
    UOKiK może być pomocny, przy sprawach sądowych gdzie potrzeba wsparcia
    prawnego.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-10-31 09:48:41
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-10-30 09:38:46 +0100, docxxx <s...@g...com> said:

    > http://www.optyczne.pl/2358-nowo%C5%9B%C4%87-Nikon_w
    alczy_z_PolishNikonService.com.html

    Apel:

    > prosze usunac wszystkie posty szkalujace Nikona. Natychmiast!!!

    Uderz w stół a nożyce się odezwą.
    Jakiś carski oficer bezpieki powiedział kiedyś, że nie warto czytać
    nowin, tylko ich dementi.

  • 16. Data: 2009-11-01 21:40:30
    Od: Valwit <l...@v...net>

    Kokos wrote:

    > musiałoby kilka osób ze stołków polecieć... tam pracują chyba ludzie
    > pamiatajacy komune, gdzie klient miał być miły albo niech spier....

    znaczy w wieku 30 lat i wiecej? owszem tacy tam sa, facet co odbieral
    ode mnie puszke wygladal na kolo 40

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997

  • 17. Data: 2009-11-01 21:41:02
    Od: Valwit <l...@v...net>

    docxxx wrote:
    > http://www.optyczne.pl/2358-nowo%C5%9B%C4%87-Nikon_w
    alczy_z_PolishNikonService.com.html

    > Apel: prosze usunac wszystkie posty szkalujace Nikona. Natychmiast!!!

    no a czego sie spodziewales? ze ci kwiatki przysla z podziekowaniami? :D

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997

  • 18. Data: 2009-11-02 07:30:33
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Valwit" <l...@v...net> napisał w
    wiadomości news:hckv7j$i6s$1@inews.gazeta.pl...

    > znaczy w wieku 30 lat i wiecej? owszem tacy tam sa, facet co odbieral
    > ode mnie puszke wygladal na kolo 40

    to jakiś komunista:)

  • 19. Data: 2009-11-02 09:09:06
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>