eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • X-Received: by 2002:a81:23d3:: with SMTP id j202mr76287ywj.7.1549530594808; Thu, 07
    Feb 2019 01:09:54 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a81:23d3:: with SMTP id j202mr76287ywj.7.1549530594808; Thu, 07
    Feb 2019 01:09:54 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.
    85.160.216.MISMATCH!a34no2961305qte.0!news-out.google.com!m21ni8801qta.0!nntp.g
    oogle.com!a34no2961303qte.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.
    com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 7 Feb 2019 01:09:54 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5c5b01ff$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=185.43.138.193;
    posting-account=2sVJ3goAAADI7JMBtCuzKj54-2bcrr9B
    NNTP-Posting-Host: 185.43.138.193
    References: <a...@t...no1>
    <f...@g...com>
    <c...@g...com>
    <4...@g...com>
    <f...@g...com>
    <L_p4E.207957$iL2.50987@usenetxs.com>
    <a...@g...com>
    <g845E.291392$RE1.283860@usenetxs.com>
    <f...@g...com>
    <1bZ5E.146795$UF1.124168@usenetxs.com>
    <5...@g...com>
    <5u3l8afebum4.1tf9z6xfov9cd$.dlg@40tude.net>
    <b...@g...com>
    <5c59a787$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5c5aaba0$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5c5ae969$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5c5b01ff$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    From: Tomalo <r...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 07 Feb 2019 09:09:54 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740833
    [ ukryj nagłówki ]


    > >> >Wszystko się zgadza. Jak masz nowy akumulator 74 Ah i EN 700 A, a
    > >> >akumulator straci połowę pojemności w skutek pogorszenia się
    > >> >parametrów elektrolitu i płyt to już wydusisz z niego tylko 350 A.
    > >> >Zapewne starczy to do uruchomienia silnika.
    > >
    > >> Chyba jednak nie, bo jesli mialem akumulator 50Ah, ktoremu zostalo
    > >> 4Ah, a silnik zapalal normalnie ...
    >
    > >Nie chyba nie, ale raczej na pewno tak.
    > >Jak masz 4Ah to jest szansa odpalenia silnika mimo wszystko w
    > >dodatniej temperaturze - szczególnie benzynowego. 4 Ah może dać
    > >zdolność rozruchu 100-200 A
    >
    > To byl akumulator jeszcze z PRL, wiec mog tych amperow miec powiedzmy
    > 400 jako nowy.
    > Zgodnie z twoja logika powinno mu zostac 40A ... tyle to by starczylo
    > na uruchomienie bendixu, ale nie wiecej.
    >
    > Nie, to nie tak dziala jak piszesz.

    To nie jest moja logika. To jest wynik pomiaru. Akumulator centra, który mam już od
    10 lat, ma jeszcze zdolność rozruchową na poziomie około 400 A, mimo iż ma już tylko
    30-40% pojemności. Zdolność rozruchową zmierzyłem testerem specjalistycznym, który
    podaje tą zdolność w oparciu o normę EN lub SAE albo inne jakie ma zaprogramowane.
    W przybliżeniu prąd rozruchowy zależy od powierzchni elektrod.
    http://truck-experts.pl/sklep/en/testery-akumulatoro
    w/500-tester-akumulatorow-midtronics-mdx-335p.html

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: