eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzie › Re: O ładowaniu w samochodzie
  • X-Received: by 2002:a25:a203:: with SMTP id b3mr145846ybi.6.1548958329383; Thu, 31
    Jan 2019 10:12:09 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:a203:: with SMTP id b3mr145846ybi.6.1548958329383; Thu, 31
    Jan 2019 10:12:09 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!v55no3992858qtk.0!news-out.google.c
    om!h3ni2113qtk.1!nntp.google.com!v55no3992848qtk.0!postnews.google.com!glegroup
    sg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 31 Jan 2019 10:12:09 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5c51f62e$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=82.177.110.36;
    posting-account=2sVJ3goAAADI7JMBtCuzKj54-2bcrr9B
    NNTP-Posting-Host: 82.177.110.36
    References: <a...@t...no1>
    <q2mvlp$bo3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <1...@g...com>
    <c...@g...com>
    <1...@t...no1>
    <6...@g...com>
    <5c509109$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c50bc8c$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c511d0f$4$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5c51f62e$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    From: Tomalo <r...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 31 Jan 2019 18:12:09 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3441
    X-Received-Body-CRC: 1057932716
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740603
    [ ukryj nagłówki ]

    > >Książkowo jest 14,2 +/- 0,2 V
    >
    > Ale z ktorego roku ksiazka :-)
    >
    >
    > https://www.olx.pl/oferta/regulator-napiecia-bosch-1
    4v-28v-szczotkorzymacze-oryginal-CID5-IDv4XpM.html
    >
    > Tylko pytanie - nie chcialo im sie za duzo cyfr drukowac,
    > a moze w danych technicznych jest tolerancja -0.0V : +0.4V

    To jest prawidłowo oznaczy regulator. Po zamontowaniu będzie około 14,4 V w
    instalacji. 14 V to jest przyjęta wartość znamionowa. W starych pojazdach typu Syrena
    czy Żuk, gdzie była prądnica prądu stałego, rzadko dawało się wyciągnąć napięcie
    wyższe niż 13 V. Powodowało to, że akumulatory musiały być często doładowywane
    prostownikiem (prądnica miała rzadko kiedy więcej niż 300-400 W). Każdy kierowca w
    tamtych latach miał jakiś prostownik i był zmuszony do ładowania poza pojazdem. Poza
    tym, akumulatory z antymonem nie wymagały ładowania aż do 2,7V/celę aby osiągnąć
    pełne naładowanie.
    Sam nie tak dawno wymieniałem alternator w swoim wozie, z powodu pęknięcia korpusu i
    na jego tabliczce znamionowej było napisane 14 V / 90 A. Po założeniu do samochodu ma
    14,3 V w szerokim zakresie obciążeń, co jest napięciem prawidłowym.
    Te 14 V można powiedzieć że jest przyjętym napięciem znamionowym.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: