eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    Date: Tue, 29 Jan 2019 22:22:07 GMT
    Organization: localhost.net
    Lines: 28
    Message-ID: <X...@l...net>
    References: <a...@t...no1>
    <q2mvlp$bo3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <1...@g...com>
    <c...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <8...@g...com>
    <5c508e73$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <q2q6pk$u5n$1@dont-email.me>
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="3b3c6942a8f3499f1c39d660e6c4de3f";
    logging-data="20861";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/2w29UnXvVzY+ajw/PSVJ+7tZJsbROYuo="
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Cancel-Lock: sha1:S9Q0KH69uvKZifuR3/OJ+rLhbT4=
    X-Face: -_oyh|4H4"72?rzp.7kL3S)kRl[I9TRNw"X-ql}a{35R?(k8SX];jAk,9\CCo3[{O>$N^&!A;-*5J
    cL#zqnwq[*F7Hv9:{Qr:/@ceLpX;G*coP7ZK{v\>f!r|"yER^p#B8'mx$4O5?BW{PQI("Qs13ZRjW
    yM+^/xYAf+1PXhrtcmv-g)l(X1D|W`|%<W2V7q%b0Sc.A~(4_`DGZ\&*7N^kkw8SG97*T>47|9}rN
    r)L_8w!XGb8pOu*yX+}\1oDXH?>h!)HQ-tErC#B:EG^KT4xjM()0=>o:4KQhUwT6\a(~Z!^Y=s5!:
    f>@Jbpe0d|W%c1#~CN)COtV,1HHmFv~n9hayM*2uO(]<Lf
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740489
    [ ukryj nagłówki ]

    na pl.misc.elektronika? ToMasz pisze tak:

    > Absolutnie nie traktuj mnie jak trola, nie mam zdania na temat czy
    > powinno się ładować do 14 czy 16v.

    a mógłbyś mieć ;) Czy to byłby problem zrobić alternator co daje 16v
    jeśli takie byłoby potrzebe?


    > jednak przez chwilę leciało pareset amper i z tych 17V nic nie
    > zostało. nawet jak odpaliłeś auto z górki, to załączasz żarówki,
    > inne odbiorniki, które wysysają momentalnie energie z akumulatora
    > który NIE jest ładowany, bo układ ładowania "widząc" za duże
    > napięcie odciął prąd wzbudzenia. zero amper płynie przez szczotki
    > i zero apmer wytwarza alternator. Zacznie on działać, wytwarzać
    > prąd od momentu gdy "kapnie się" że napięcie spadło w okolice 14V.
    > Reasumując: Ładowanie wyżej niż "wydala" alternator, akumulatora w
    > samochodzie, ma skutek tylko do pierwszego istotnego poboru
    > energii z akumulatora. Tyle i nic więcej

    ale widzisz piwo nalewają żeby piana wystawała ;)



    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: