eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <a...@t...no1>
    <5...@g...com>
    <f...@g...com>
    <c...@g...com>
    <4...@g...com>
    <f...@g...com>
    <1erujsft9eztz$.16lupetifsbvk$.dlg@40tude.net>
    <1...@g...com>
    <1...@4...net>
    <e...@g...com>
    <i...@4...net>
    <7...@g...com>
    <0...@g...com>
    <9...@g...com>
    <q2p9ot$rd9$1@news.vectranet.pl>
    <c...@g...com>
    <7...@g...com>
    In-Reply-To: <7...@g...com>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    Date: Tue, 29 Jan 2019 17:40:41 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 25
    Message-ID: <5c50824d$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 77.252.81.130
    X-Trace: 1548780109 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 498 77.252.81.130:54663
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3286
    X-Received-Body-CRC: 215895736
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740455
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomalo" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:7b68b99e-925b-4d70-a774-efbef5e1d376@go
    oglegroups.com...
    >Elektronika pojazdu wytrzyma spokojnie 2-3 V więcej. To nie problem.
    >Natomiast te ładowarki są dość dupiate. Ładują do napięcia około
    >14,5-15 V i następnie od razu przechodzą w tryb konserwacji - 13.8V.
    >Moim zdaniem tryb konserwacji jest serwowany za wcześnie. Aby się
    >dobrze naładował, potrzebne jest kilka godzin utrzymywania napięcia
    >na poziomie chociażby tych 15 V.
    >Stąd, jak pokazują ludzie na różnych filmach na YT ładowarki uC nie
    >zawsze potrafią naładować dobrze akumulator. No bo co to za
    >ładowarka, która ładuje 15 min i wyświetla FULL.
    >Ja podłączam starą BR-12/10 i trzymam pół dnia, aż napięcie dojdzie
    >do tych 16 V. Potem jeszcze zostawiam na 1-2h do wysycenia
    >elektrolitu i odłączam.
    >Te uC mają algorytm i użytkownik nie decyduje o momencie końca
    >ładowania. Dla mnie to dyskwalifikuje te urządzenia.

    Taaa ... a ja ostatnio podlaczylem zasilacz laboratoryjny ustawiony na
    5A do aku,
    po trzech godzinach ladowania juz wczesniej naladowanego aku (a
    przynajmniej tak mi sie zdaje) napiecie siegnelo 15V ... a po
    wylaczeniu akumulator dostal zwarcia celi i na smietnik sie nadaje ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: