    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: O kurwa...
    Date: Thu, 17 Jun 2021 18:48:08 +0200

    > No i fajnie - nie oczekuj jednak od innych by zachowywali się jak na
    > wojnie i spodziewali się idioty wyprzedzającego na pasch 140@50.
    gdyż? życie im niemiłe? A jakby do nich strzelali też by nie uciekali?
    Uciekliby, bo wiedzieli by że ich może spotkać śmierć. tu widać jasno że
    NIE WIEDZĄ nie zdają sobie sprawy bo ich tarczą jest.... prawo o ruchu
    drogowym? Właśnie ze tak nie jest. PRawo o ruchu drogowym pomaga
    rozstrzygnąć kto zrobił źle, kto poniesie konsekwencjie. a nie kto zginie

    > Bo skoro mamy się spodziewać 140
    > wyprzedzającego na pasach to czemu nie jadącego 200 pod prąd w mieście?
    > Gdzieś są granice paranoii.
    są, ale my tu nie mówimy o żadnych granicach, o niuansach typu 140czy
    200 na godzinę. Ja przynajmniej wskazuję, że ani ten chłopak, ani kilka
    miesięcy temu rodzina, nie zrobili nic aby sprawdzić czy na kolejnym
    pasie nie zbliża się pojazd z kierowcą bez mózgu. albo bez hamulców,
    albo cokolwiek innego. Jakby spojrzeli i nie mieli szans - Twoja uwaga o
    granicach i paranoii miała by sens.

    ToMasz